Gå til innhold

vondt i ryggen og nedover venstre side... + nederst i magen...REDD

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har det vært en slitsom dag og jeg er helt skutt...

Har mens smerter og da kjenner jeg at jeg blir såååå nervøs... hadde det med lillegutt, men dessverre også de gangene jeg mistet...

Er 5+3 i dag, muligens 6+3 er litt usikker nemlig... men uansett, jeg blir så redd og nervøs...

Huff kommer til å bli skikkelig skuffa om jeg begynner å blø... :(((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må bare nevne at jeg fortsatt har en del hodepine\svimmelhet og veldig ømme pupper... så vet faktisk ikke...

Skrevet

Det kan hende det er bekkenløsning du har? Jeg slet med det da jeg gikk med datteren min. Man kjenner det gjerne i korsrygg og nedover hofter, rumpe og lår. Jeg kjente det best på høgre side, fikk beskjed av fysioterapaut av det var veldig vanlig at men kjente det best på ene siden.

Og så er det jo vanlig med en del smerter i mage når man er gravid. Som deg har også jeg mistet, og vet hvor bekymret og redd man blir.. Men da jeg opplevde MA forsvant alle symptomene, og jeg følte meg ikke gravid lengre. Så lenge du har symptomene "i orden" vil jeg tro alt er bra. Er du veldig bekymret ville jeg kontaktet lege. Det ville jeg uansett for å finne ut om det er bl du har, da kan legen henvise deg videre. Selv fikk jeg god hjelp av fysioterapaut og kiropraktor. :-)

Lykke til.

Skrevet

JEG HAR BEGYNT Å BLØ!!!!

huff... etter en times biltur så kjete jeg at det var litt vått i trusa... gikk rett på do og hadde da blødd noen små flekker... har blødd litt mer men ikke sååå masse...

HUFF... bare gråter jeg nå... det er så urettferdig... ! skal prøve å kommet meg på ul morgen... har smerter i korsryggen:(((

er bare trist jeg nå! før lillegutt klorte seg fast så mista vi 4 ganger.., 3 sa, 1 ma...

Skrevet

Stakkars deg,,,, hadde det sånn på torsdag..Og frøet kom ut fredag...Vet akkurat hvordan du har det...har hatt 7 SA selv... Denne gangen var jeg 6 uker... Men det kan jo gå bra!Har jo hørt så mange historier her inne...:)Jeg har blitt sånn at jeg tenker heller det verst tenkelige enn å håpe... Får man får seg gjerne bare en smell til om ikke:( Men jeg krysser alt jeg har for deg!!! Kom deg på UL!! Masse lykke til!

Skrevet

Uff da.

Håper det går bra! Blødniger er ganske vanlig da. Selv blødde jeg i uke 6 og i uke 9 da jeg gikk med datteren min. Alt gikk helt fint likevel, og i dag er hun snart 2 år. Forstår at du er fortvilet og lei deg.

- håper ul viser at alt står bra til!

Skrevet

tusen takk damer dere er bare best:)

Nå har smertene i ryggen stort sett borte og jeg har sluttet å blø...

men VIL på ul i mårra, virkelig... må se hva som ha skjedd, og om det er noe der...

Så det var ikke STORE mengdene, ikke som en menstruasjon men jeg var/er sikker på at det har gått galt... som nemi skrev vil jeg ikke gå på en smell en gang til=(

Syns det er så urettferdig at vi skal plages sånn som virkelig vil ha en til og som har kapasitet til det... mens som mannen min sier andre kan dra ut på byen, ha en one night stand og bli gravid OG gå gjennom et svangerskap uten sa/ma osv...

Sikkert utrolig dumt tenkt, men vi tenker sånn akkurat nå... :(

igjen tusen takk damer for at dere svarer meg:)

Skrevet

Det var godt å høre....Jeg blødde litt i 2 dager,deretter kom smertene og frøet...Tok ca 3 timer så var det over....:( mn for å si det sånn,for min del så VET jeg når jeg aborterer..(det er jo som en "mini" fødsel)

Uansett har du hatt blødninger,så du må sjekkes!

LYKKE TIL:):) Må få høre hvordan det går:)

Skrevet

har ingen smerter i dag og ikke blødd noe siden i går kveld...

Har vært til fastlegen og fått henvisning til sykehuset, skal dit kl 12 på ul...

wish me luch:) Øyner et lite håp siden de andre gangene har jeg hatt MYE større smerter og blødd mye mer...

Huff jeg håper virkelig at det fortsatt er noe der"inne"...

Skrevet

Jeg ønsker deg virkelig lykke til på ul !!!

Sliter med akkurat sånn vondt i dag som du beskriver og er veldig bekymret, siden jeg mistet 17. mai, var da 6+0. Er nå 5+ 6, og vil så gjerne at det skal gå bra.

Krysser fingrene for deg. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...