Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, i Januar :)))

Skrevet

så morro ;) har dere erfaring derfra tidligere? eller er dette førstemann?

Skrevet

Jeg har bare god erfaring derfra ;) Fin plass å være synes jeg :)

Skrevet

godt å høre hadde en heller traumatisk fødsel sist men da fødte jeg i kr.sand. å føde midt i vaktskifte er ikke noe å anbefale der iallefall. så håper jeg kan få en koselig opplevelse denne gang å ikke ha en jordmor som springer mellom 7-8 fødsler. vet dere om man kan få fødselsamtale der før ? litt for å legge frem hvordan man ønsker at fødselen? går ikke til jordmor nå å har ikke tenkt det gikk til hu sist å var vel det man kaller mindre begavet.

Skrevet

Gøy at det er så mange :)))

Syns det er kjempe koselig på føden her i fl.fjord.. ikje stor, så enn blir tatt godt vare på...

Er ikje opplagt fødselsamtaler her, slik som ved store sykehus. men er nok ikje nåe i veien for at du kan ringe ned å avtale et møte.. di er veldig snille der nede og vil gjør det beste for deg :)))

Så håper du vil få en god opplevelse her på føden :))

Skrevet

Jeg har vært der 2 ganger. koselig liten avdeling.Kjekke folk.Er samme avdeling under fødsel og barseltid. Kan sove ei to netter mer en på dei store sykehusene

Skrevet

Ja, det er en stooor fordel.. eg var der mest 1 uke sist gang... kan egentlig ver så lenge du vil vist ikje dar e så mange på barsel... :))

konne ikje tenka meg å reisa heim etter 1-2 dager...

Skrevet

må si meg enig med deg humlebie kan heller ikke tenke meg å være bare 1-2 dager blir iallefall 3-4 har jo to barn hjemme å komme hjem til må rett å slett nyte husmorferien på barsel ;) tenkte å høre når jeg skal på i ul senere denne mnd om det er mulig å få en samtale. svigerinna mi hadde d vist nok :D etter sist fødsel ble jeg overflytta til flekkefjord var der i 3 dager før hjem reise. hadde d fantastisk. men desverre fikk jeg ikke føde der da :( men denne gangen må det bli der.

Skrevet

ja, må være der å "hvile" ut før hjemreise.. ;)))

Du får nok helt sikker samtale, blir nok ikke noe problem..

Jeg skal på UL 14 august, gleder meg sååååå :)) hehe, har ei jente fra før. Så må innrømme at jeg har en liten guttefølelse ;)) men blir kjempe gad uansett :))

Skrevet

har også guttefølelse da denne gangen har je vært extremt dårlig å sist da jeg gikk gravid å fikk jente var jeg ikke dårlig i d hele tatt.

Skrevet

samme her... var i kjempe fin form med jenta, men denne gangen har det hvert totalt ulikt... kvalm og elendig, så fer venta 9 dager til å se...

Skrevet

har en extra ultralyd time på fredag blir spennende om de ser det da :))

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg skal føde der ingen erfaring derfra tiligere men satser på et positivt opphold der. :)

Skrevet

Det blir nok i alle fall greit om vi er der samtidig Januarbaby<3twins 04 hehe ;)

Skrevet

Når har dere termin da?? :))

Her er datoen 10.01.10..

Skrevet

29.01.10 har jeg termin! Tror du vett hvem jeg er!?? hehe;)

Skrevet

hehe ;))

Gøy med kjente her inne :))

Skrevet

Jeg skal føde i Flekkefjord og har også termin 10.01.10 :)

Skrevet

åå så morro :))

Hmm, kem e du tru ;))

Kanskje me sko hatt ordna et BIM treff?? ;))

Skrevet

he termin 21.01.10

Skrevet

Jeg blir å finne her i Januar :) Fantastisk plass,har født her før å blitt veldig godt tatt vare på ;)

Skrevet

Gøy å se at det er så mange frå Flekkefjord her inne :))

Enn blir jo veldig nyskjerrige på kem dei forskjellige e..

Vet om kem nåen e, men ikje alle ;)) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...