Fablefant✿ Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Er veldig glad i Jo Nesbø, Unni Lindell, Stieg Larsson, Henning Mankell, Lisa Marklund, Raymond Khoury osv. Det betyr at jeg har lest disse bøkene!
AneB Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Jeg er glad i akkurat de samme, og vil anbefale deg Karin Fossum sine bøker
Fablefant✿ Skrevet 2. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2009 Glemte å nevne henne; har lest de også.. Hehe! De burde produsere flere!!
Bare jeg er meg :o) Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Camilla Läckberg sine er kjempe bra.
trillelille Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Harlan Coben er bra. Særlig de som ikke handler om Myron Bolitar. (staves sikkert ikke sånn, men gidder ikke gå til bokhylla og sjekke)
frk Nilsen Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Signerer Blue it is x 2 her Veldig bra bøker, er på bok nr 3 nå
Jenny-penny Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 Lâckberg sine bøker er i samme kategori, morsomme å lese også fordi hovedpersonene er i samme alder som oss, med småbarnstyr og alt det innebærer.
Fablefant✿ Skrevet 2. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2009 Läckberg er super ja;) Lest henne også... (har faktisk ikke lest den siste!) Hmm...burde jeg bytte sjanger snart tro?!
Fablefant✿ Skrevet 2. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2009 Trillelille; er ikke de som handler om han myron-typen noe bra?! Eller er bare de andre bedre?
trillelille Skrevet 2. august 2009 #10 Skrevet 2. august 2009 De andre er bedre De er helt greie, men for meg er de litt sånn hjernetyggegummi - ok underholdning der og da, men så er de glemt. Mens de andre er fantastisk underholdning der og da, og de gjør inntrykk. Bøker jeg husker, selv om de ikke er kompliserte/tunge. Anbefaler "Borte for alltid" (fantastisk!), "Ikke et ord" (disse to finnes i pocket), og en som heter "I den skogen" (bittelitt usikker på tittelen). Det er flere også, men disse tre er de jeg husker best her og nå.
ToPrinsesser<3 Skrevet 2. august 2009 #11 Skrevet 2. august 2009 Camilla Läckberg om du ikke har lest disse enda
Vimsemamsen Skrevet 2. august 2009 #13 Skrevet 2. august 2009 Helt enig, Camilla sine er veldig bra! Sluker dem!
Mia_73 Skrevet 2. august 2009 #15 Skrevet 2. august 2009 Jeg leser bl.a. Tess Gerritsen Douglas Preston/Lincoln Child David Baldacci Karin Slaughter Jodi Picoult
KR0705 Skrevet 3. august 2009 #16 Skrevet 3. august 2009 jørn lier horst har bra bøker. Han er politimann fra Larvik som skriver bøker vedsia jobben Anbefales
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå