Gjest Sekretøsa Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Jeg er ikke noe fan, men jeg ble med fordi sambo er. Og jeg må si, det var jo helt fantastisk!! Helt utrolig hvordan stemninga var!
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ misunnelig ja, søren dette ville jeg egetnlig ikke høre altså. Var på valle hovin sist de var her og jeg glemmer det aldri:-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Unnskyld ) Nei, det var helt ubeskrivelig altså! Vi satt på kanten, så vi så ned på alle som hadde ståplasser (satt litt oppå siden liksom) og når det var mørkt og alle hadde "mobil-lysshow", så fikk jeg nesten tårer i øynene ) Sambo var på valle hovin når de var sist, men han sa dette var bedre. Eller, at konsertene bare blir bedre og bedre med åra
Bare jeg er meg :o) Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Scenen var drit kul og for et lys show !!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Helt utrolig! Jeg er nesten litt betatt )
Bare jeg er meg :o) Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 Jeg har vært på mange store konserter rundt omkring i verden.Første gang på U2 må bare si at denne var: MAGISK !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå