Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Kan man bruke vanlig salt å¨helle oppi? Er helt grønn her jeg sitter. Føler meg passe dum, hvertfall siden jeg allerede har brukt den en gang. skulle visst et annet middel også oppi men ikke på samme plass. Puh!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 niks, det er spesialsalt til oppvaskmaskin.. Jeg burde ha fyllt på min også når jeg tenker meg om, men har glemt å kjøpe... En boks koster ca 50 kr på Elkjøp.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2009 Ok, tusen takk=) Hvor ofte må man påfylle? Blander man med vann?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Det er normalt sett ikke nødvendig å etterfylle med salt i norge om en har offentlig normalt vann... kun de som har brønnvann eller meget høyt kalkinnhold- det sa de til oss for noen år tilbake når vi var på jakt etter slikt salt...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 aner ikke hvor ofte, det kommer vel an på vannkvalitet o.l. Husker ikke om jeg blandet med vann, men det står i bruksanvisningen til oppvaskmaskinen eller på salt-esken
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 på min maskin lyser det når jeg skal fylle på. Og vi har (dessverre) ikke kommunalt vann..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 er jo noe annet når det ikke er offentlig vann ja. lyser på vår og, men de sa det bare kunne lyse...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. august 2009 #8 Skrevet 2. august 2009 gleder meg til å få kommunalt vann, vi må bare få somlet oss til å koble oss på Lyset på vår har vært på lenge da, jeg glemmer alltid å kjøpe salt Og den virker enda
olla Skrevet 2. august 2009 #9 Skrevet 2. august 2009 så sant så sant, om en har offentlig vann, så kan saltet lyse til maskinen går i stykker, det betyr ikke noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå