Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 noen som har bodd et sted hvor det bare er et soverom og dere er 4 stk? to voksne og to barn?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Det var vel ganske vanlig i gamle dager. Nå tror jeg det er svært uvanlig. Men det går vel sikkert på et vis
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Høres relativt uproblematisk ut. barna i køyeseng og de voksne i dobbeltseng. Her blir det 3 barn på samme rom når den tid kommer
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Jeg har barna mine på soverommet mens jeg selv sover i stua. Går helt fint, men vet ikke hvordan det hadde vært hadde jeg hatt en mann.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Hei, vi bor i en toroms leilighet og er til vanlig 3 stk på ett soverom, men når bonusbarnet mitt kommer annenhver helg blir vi jo da 4. Skal si det er trangt og jeg skulle så inderlig ønske at jeg kunne gitt bonusen et eget rom, men dessverre så har vi ikke mulighet til det... Men utenom det så fungerer det jo helt greit, da mamma vokste opp bodde de 8 på ett rom!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 Vi liker å ligge alle fire på et soverom. vi har mere enn nok plass men det føles rett så lenge barna vil det selv.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #8 Skrevet 2. august 2009 Hørtes svært trangt ut. VI bodde slik en høst, mens vi hadde 2. etasje under oppussing. Det gikk, men det var ingen ønskesituasjon, nei!
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 2. august 2009 #9 Skrevet 2. august 2009 Jentene sov på vårt soverom i et år, da flyttet vi til større leilighet..så, 4 stk på et soverom:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå