Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Når jeg kommer på det, og når jeg merker at det er på tide. Enn du da?
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Jeg også, når jeg kjenner at det er på tide. Jeg har en til under armene og nedentil, og en til bena. Men må vel si at jeg ikke kaster bort penger på barberblader he he =) Vil vel påstå at det går 3-4 i året. Max!
skorpionfruen Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Huff jeg må innrømme at det blir alt for sjelden. Merker noen gang at oi denne var blitt sløv gitt, og da har man jo ventet alt for lenge. Vil tippe at det ikke blir mer enn 5 gang i året kansje. Et område jeg burde skjerpe meg på. Huden er jo ikke serlig glad i å bli kvesset med sløve blader. Skal få byttet ut bladet nå på den høvvelen jeg har.
Lene~mor til tre Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Bytter ut når jeg merker at høvelen er sløv. Hvet ikke akkurat hvor ofte det blir, for det kommer jo litt ann på.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 Ser ut som vi alle gjør det noenlunde likt, jeg skifter også når høvelen ikke tar særlig godt lenger.
blond Skrevet 9. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2009 Jeg tenkte det kanskje var en anbefaling, fra produsenten?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 10. august 2009 #8 Skrevet 10. august 2009 som de andre her......
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. august 2009 #9 Skrevet 11. august 2009 Anbefalingen er vel så ofte som mulig, kanskje et par ganger i mnd. Slik at de får solgt mest mulig av produktene sine he he =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå