Gå til innhold

Gratis babypakker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en ifra libero som jeg hentet på lindex.En som man henter på apotek1 som er pampers.Er det flere?? Så har jeg hentet bleiebøtta på barnas hus:).Men så noen hadde skrevet at den med blått låkk hva bedre enn den nye?Er det ikke bare en gratis type man får?Kan man velge type?Det trodde ikke jeg.Men jeg må si den bleiebøtta virket simpel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes en pakke på rimi også :-)

Skrevet

Hvordan får man disse pakkene liksom... Har fått fra libero da

Skrevet

hva inneholder disse pakkene??

Skrevet

jeg bestilte den fra libero og den fra rimi men har ikke fått hentelapp på noen av de.. eneste jeg har fått er den fra apoteket for den printet jeg ut selv.. synes det er skikkelig dårlig av rimi at de ikke klarer å sende ut lappen 3 uker fø slik det står.. nå er det 1 mnd siden jeg fødte liksom så litt kjedelig å få en hel haug med små bleier når man ikke får brukt de. flere som sliter med å få det de har bestilt?hjelper vel ikke bare å gå på rimi og lindex å si man ikke har fått noe heller vel..

Skrevet

har heller ikke fått hentelappen fra rimi ennå.

en bleiebøtta som kan hentes på barnas hus, må den bestilles? eller kan en bare gå innom og si "hei jeg vil ha en gratis bleiebøtte"?

Skrevet

I tillegg til linken på snartmamma.com har jeg også fått bestilt Bam sin gavesending og fått en pakke fra Babyverden. Goboken har også en gratis pakke, men da må du melde deg ut etterpå om du ikke ønsker å være medlem.

http://www.bam.no/default.asp?page=66

http://www.babyverden.no/templates/Register.aspx?id=4797

Har forøvrig ikke mottatt noe verdikort fra Weleda for prøver på salver etc, og jeg meldte meg inn for ca 2,5 - 3 mnd siden så den har jeg ikke særlig tro på.

Skrevet

du må gå inn på barnashus.no å registrere deg først ja! så får du en slagt kode der som de må ha på barnas hus! bli bomtur hvis du bare går innom å spør ja! Det gjorde jeg!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...