Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 har lagt med 3 gutter,er hun lett på tråden da?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Det kommer an på alt. Har hun nettopp begynt å ha sex og har hatt seg med tre stk på tre uker er hun vel lett på tråden. Begynte hun derimot å ha sex når hun var 13, er det vel ikke akkurat gale. Kan legge til at jeg er 25 og har hatt sex med tre stk siden første gang da jeg var 15. Alle tre i forhold..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Nja, hun har i hvert fall et stort behov for å få bekreftet sin eksistens og verdi. Dårlig selvtillit, altså. Dessverre er ikke mye tilfeldig sex måten å fikse det på.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Synes det er tidlig å ha sex når en er 14 år. Sikkert dumt å tenke sånn,men tenker litt på sønnen min.Han er sammen med denne jenta nå,han har ikke hatt sex med noen...Seff kan jo ha hatt sex med denne jenta,det er første han er sammen med.Men det tror /håper jeg ikke Redd han skal bli såret av å bli dumpa etter sex feks.Når det er første gang for han.. Må si at jeg faktisk er skuffet,for hun så ut som e veldig ordentlig jente som jeg ikke engang hadde drømt om hadde hatt sex med noen. Jeg personlig mener at bør være litt spesielt første gang,å kansje ikke med en som ikke tar det så nøye. Sikkert litt gammeldags jeg ;(
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Lett på tråden? herregud jenter! Vi lever for faen i 2009! La folk ha sex med hvem de vil og med hvor mange de vil! Er det rart vi blir kalt horer når vi ser på oss selv på den måten. Kast de holdningene ut vinduet og ha det gøy, sånn som mannfolka har hatt i årtier før oss!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 hvordan vet du at hun har ligget med 3 gutter? hvis hun har ligget med 3 gutter, så ligger hun garantert med sønnen din også.. og var hun 14 eller 16? du skriver 14 på det siste her...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #8 Skrevet 2. august 2009 Hvis du vet dette så vet vel antakelig sønnen din det også. Da er det opp til ham å vurdere om det er noe som gir prestasjonsangst osv. Hvis han syns det er greit, bør du syns det er greit. Det må være utrolig rart når dine egne barn starter å eksperimentere med seksualitet
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #9 Skrevet 2. august 2009 Spiller jo ingen rolle hvordan jeg vet det.Ihverfall 3 fra 14 til 16 år,å det er ikke garantert at de har hatt sex sammen.De er nett blitt sammen,å min sønn er veldig beskjeden.Og det at hun allerede har hatt 3 før,vil nok gjøre at han kansje tenker seg om??!!Håper ihvertfall det... Vi lever i 2009 ja,men vi trenger vel ikke ligge rundt bare fordi vi kan det???Synes det ekkelt... Sorry altså,synes unge jenter og gutter bør tenke seg om!!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #10 Skrevet 2. august 2009 Ja,han vet det og jeg har sagt at han bør tenke seg om,så ikke det blir sex også blir han dumpet.. For noen betyr det å være jomfru en hel del,å de vil gjerne ha sex med en som deler det synet.Men trenger ikke nødvendigvis bety det for min sønn,men det tror jeg at det gjør. Jeg hadde min første når jeg var 16 og det varte i 8 år...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #11 Skrevet 2. august 2009 Over hode ikke. Lett på tråden er et utrykk som kun blir brukt for å skvise damer ned. Men jeg skulle ønske at du ikke hadde sex når du er 16, det kan få så store konsekvenser.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #12 Skrevet 2. august 2009 Jenter på 16 år ligger ikke akkurat rundt fordi de synes det er godt. Det er vel i all hovedsak for å bli likt, få seg kjæreste, beholde en kjæreste osv.. Det er svært sjeldent for deres egen del. Så trur du kan roe deg helt ned, for hun er nok neppe bare ute etter sex hos din sønn, for å dumpe han etterpå. Hilsen ei på snart 20 med kun 1 sexpartner.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #13 Skrevet 2. august 2009 Slik som gutter pleier å være så venter de ikke med å ha sex fordi hun har hatt det tidligere. De tenker nok heller at her er det ikke vanskelig å få seg et nummer, siden hun ikke er jomfru. Håper ikke sønnen din blir såret selv om de tar steget og har sex. Men virker som om du har litt vel mye informasjon om din sønn og kjæstens privatliv?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #14 Skrevet 2. august 2009 Signerer deg HI 20.10 For meg er det helt i orden om han synes det er greit. For mye info??Så en skal slutte å gi råd da bare fordi barna,får seg kjæreste og med det sannynligvis et sex liv??Dummeste jeg har hørt... Vil bare at han ikke skal forhaste seg og ta det når han selv føler at et er riktig,når han har gjort valgene sin finner han nok tidsnok ut av resten på egenhånd...Håper jeg!! "Det må være utrolig rart når dine egne barn starter å eksperimentere med seksualitet :)" Ja,det er sprøtt..;/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå