Gå til innhold

Tvillinggravide...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann, noen her inne som venter tvillinger? Når har dere termin og vet dere hva som kommer:)? Hvordan har svangerskapet vært fram til nå og hvor bor dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei! Jeg venter tvillinger - i midten av desember. Ser ut til å bli en av hver :-) Svangerskapet har gått forbausende bra fram til nå, men kjenner jeg begynner å bli ganske tung etterhvert... hva med deg - og vet du kjønn enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også tvillinger - terminen er i slutten av desember, men jeg regner nesten med at de kommer litt før.

 

Venter gutt og jente, og bor rett utenfor Oslo.

 

Formen har vært sånn passe, men det vanskeligste har vært å tilpasse seg å ta hensyn til tvillinggraviditeten, og det begynner jeg å få til nå :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå blitt 100% sykemeldt og det tror jeg må være det lureste jeg har gjort :-) Var så stresset tidligere, sov dårlig og hadde kribling i leggene om nettene som gjorde at jeg ofte kun fikk 3 timer søvn. Nå tar jeg det helt med ro og sover når jeg vil! Tror de to i magen har det best når mor er fornøyd også, selv om det kan bli lange dager framover., Det var det jeg grudde meg mest til da jeg ble fullt sykemeldt. Men - jobben venter jo på meg den, så det viktigste er vel å samle krefter til det store som skal skje i desember ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...