anomania Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Da slimproppen hadde gått med førstemann, spurte jeg min mor om hvordan det hadde vært med henne (hun har født fem barn og begynner å bli gammel ). Svaret jeg fikk var: " nei, det hadde vi ikke i mine dager". Jeg orket faktisk ikke å snakke mer med henne om det
25 år gammel mamma Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Hahahaha, beklager at jeg må le,men noe nokså artig å høre, i hverdagen... Mye var anderledes før vet du ;P
Johan Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Er nok en av disse moderne greiene dagens mødre bare "må ha";-)
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Hørte en artig en: Jordmor: Har slimproppen gått? Den fødende: Ja han gikk for å hente kaffe. *knis*
anomania Skrevet 2. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2009 Hehe, da hun sa det, var det litt med den minen ja: "Alle disse nymotens tingene, vi greide det jo fint før i tiden uten all slags greier...".
FlightlessBird Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 Hehehehehe!!!! Denne var bare utrolig morsom ;-D Måtte fortelle til mannen min selv om han ikke forstår seg på sånne ting han heller, hehe!
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 3. august 2009 #9 Skrevet 3. august 2009 hehe har samme erfaring! Spurte mamma som tross alt har født tre barn, nei hun hadde aldri hørt om den en gang!
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 3. august 2009 #10 Skrevet 3. august 2009 Spurte moren min i begynnelsen når jeg fikk kynnere om hun hadde kynnere når hun gikk gravid og hvordan det kjentes ut. Ville bare forsikre meg om at det var det jeg hadde (førstegang). Da fikk jeg som svar: Kynnere? va er det? Men de hadde vell kanskje ikke navn på alt da som vi no =)
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 3. august 2009 #11 Skrevet 3. august 2009 Hahahahahohooho! lo så godt av denne tråden, at mannen min (frå no av kalt slimproppen) kom ut av dusjen for å sjekke kva som sto på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå