*SvangerskapsTrollet* Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Da melder jeg min ankomst til 3 trimester for 3 gang:)) Har vært hyppig bruker av BIM siden 05 da min første baby var i magen! Nå skal jeg altså ha nummer 3 og er full av humørsvingninger, bekkenløsning, søvnløshet og leggkramper. Er derfor 100% sykemeldt fra et høyrisiko-yrke for gravide.. Ser derfor frem til et langt og tungt 3 trimester! *smil* Har det egentlig ganske så bra og burde ikke klage så mye! Gleder meg veldig til babyen melder sin ankomst en gang i månedskifte oktober/november:) Vi snakkes jenter og lykke til med magene deres:)
september.gull. Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 heisann heisann! får håpe det ikke føles så altfor langt for deg da... hehe... syntes det har gått så fort:) men går sikkert senere di neste 6 ukene... jauda jauda!
venter barn nr 6 okt fødeklar Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 hei og velkommen til bake når har du termin da ? jeg har 5 oktober å prøver korte ned ventetiden her inne
Gjest Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Hei:).Velkommen hit til 3 trimester:).Jeg er 32 uker fullført i dag,blir planlangt keisersnitt i midten av september:).Jeg gleder meg masse:))vi venter en liten gutt,det er 100 % sikkert,for tok en fostervannsprøve i april pga at jeg går på epilepsimedisiner og nakkefolden var litt fortykket.Heldigvis var prøven fin! Og vi fikk altså vite at vi venter gutt:)).
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 2. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2009 Takk! Jeg har termin 28 oktober! Og prøver også å få tiden til å gå litt fortere her inne:)) Men gosj, venter du nummer 6?? I såfall - inponerende:)
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 2. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2009 Takk:) Å gratulerer med en gutt i magen da:) Og så godt at alt var bra med nurket ditt! Jeg har ei jente på 3 1/2 år og en gutt på 15 mnd fra før... Veit ikke kjønn denne gangen - noe jeg angrer på at jeg ikke spurte om nå (er så utrolig nyskjerrig) Har en magefølelse på gutt da *smil*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå