CV 12 Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Har noen gode erfaring med vask av lammeskinn?? Vaskemiddel dere bruker?? Milo eller?? Har kjøpt nytt, må nok vaske det, men er redd det blir klumpete og styggt etterpå. No er det jo så mjukt og godt. Børster dere de etterpå? Kjekt å høyre andre sine gode erfaringer om dette også.
_Lotus_ Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Lurer også litt på dette, har kjøpt nytt lammeskinn jeg også, men visste ikke om det var nødvendig å vaske det før bruk? Kjøpte med slik spesialsåpe fra nøstebarn som jeg eventuelt kan bruke, men hvis det ikke er nødvendig orker jeg ikke vaske det før bruk..
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Det er vel ikke nødvendig og vaske det før bruk. Ull er jo selvrensende. Jag vasket lammeskinnet oppi badekaret med milo. gnudde det inn som man vasker et hår. Skyllet godt og prøvde og klemme ut mest mulig vann etterpå. La det til tørk på badegulvet. Ulla holdt seg like fin, men det går an å børste det om det blir litt klumper. Baksiden ble litt stiv i starten, men det ble mykt etter litt bruk.
september.gull. Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 milo.. og tørke flatt.. vårt ser ut som det er nytt enda:)
LillyMy+1<3 Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Hvor har dere kjøpt lammeskinnet og hva koster et?
CV 12 Skrevet 2. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2009 Hei. Tørke flatt ja, oki. Ha høyrt atte de er lurt å riste det godt og etter vask. Eg har eit som er kjøpt på Reflex ca 600kr, så kjøpte eg eit på Ikea ca300 kr. Har ei vennine som var ganske fornøgd med det på ikea. Eg likte og det, vart så kvitt og mjukt. Nydeleg, derfor litt redd korleis det blir når eg har vaska da. Venninen min hadde berre lufta det før bruk. Men ein eller annen gang må det nok vaskes, tenke på gulp og liknades. Takk for gode råd, dette må eg prøve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå