Liten snupp + liten spire =) Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Er det mulig at jeg kjenner liv i uke 14??? Er riktignok gravid med nr 2, men alikevel... Samboer kjente det til og med denne uken, men kan det virkelig stemme? Vet jo ha vi har kjent, men kan det være noe annet?
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Ja, det er mulig... )) Jeg kjente fra uke 12, kjente igjen bevegelsene med en gang ) e sååå spennende... Nå er jeg 17 uker å kjenner massse liv hver dag ))
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 2. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2009 Oi så godt å høre! Da er jeg ikke gal da! hehe Kjente det også igjen med engang, men trodde faktisk ikke det var mulig å kjenne det så tidlig. (men man kan i grunn ikke ta feil heller) Kjente det i uke 18 sist! Det er fantastisk å kjenne den lille babyen! Har ikke kjent noe hver eneste dag, men ikke langt unna heller.. men det er vel kanskje ikke vanlig så tidlig heller?
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Ja, e heilt fantastisk å kjenne den lille sparke )) Kjente ikke hver dag i begynnelsen nei, men kom seg etterhvert som ukene gikk )
Enitsirk79 Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Hvis du vet nøyaktig hvor langt opp livmoren din går og du kjenner liv i det området så er det vel babyen og ikke tarmer?
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 2. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2009 nei du det vet jeg ikke! Men er i grunn helt sikker, kjenner igjen bevegelsene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå