Bare meg...venter nr.3! Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Hvor kan jeg få tidlig UL og en gynekolog som er hyggelig og flink som kan følge meg opp i dette svangerskapet Noen som kan anbefale noen?
BABYNÅ Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Jeg gikk til John Høye i mitt svangerskap. Var kjempe fornøyd. Hadde kontroller hver 4. uke fra uke 8. Han tok ul ved hver kontroll frem til uke 18, og tok en vekstestimering i uke 32. Hvis ikke er det jo mulig å gå på gynekologklinikken.
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Gynekologklinikken i Drammen (Albumsgate mener jeg) Der får du tidlig ul av gynekolog og videre oppfølging av jordmor hvis du ønsker det:)) Flott sted, litt dyrt hos legen - men sånn er det jo privat...
Emma27 Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Jeg er også hos gynekologklinikken. Vært hos legene der for hjelp til å bli gravid, og får nå oppfølging av jordmora der. Jeg hadde henvisning fra fastlegen for å gå der, og betalte ingenting. Vet ikke om du også kan be om det, eller om mitt tilfelle var spesielt. Kan ihvertfall anbefale deg å gå der:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå