Gjest miam Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Hei, jeg har bare lest så mange steder her inne at "det gjør uansett kjempevondt å amme i begynnelsen" osv, og ville bare si til alle dere førstegangs at det gjør det altså ikke alltid. Jeg hadde en veldig god opplevelse med amming sist, det gjorde aldri vondt på noe tidspunkt, og det til tross for at datteren min hang på puppen konstant de første ukene/månedene - og sov noen ganger hele natta med puppen i munnen. Jeg ammet i 15 mnd uten at det var vondt i det hele tatt, bare så dere vet at det er mulig :-)
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Ville bare skrive under her jeg:) Så fint innlegg! Jeg syns også det mange ganger er alt for mye fokus på at det gjør så vondt i starten... Men ja,, det går over og man får ei kjempe fin tid etter noen dager både for mor og baby:))
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Hadde ingen problemer med å amme første gang, jeg heller. (var ung) og bekymret meg aldri før fødselen, tenkte ikke på det an gang. Da gutten min kom, hadde jeg supermye melk og kunne fóret mange små Slet mer med nr tre. Da fikk jeg brystbetennelse for første gang og slet med det i starten. Etter noen uker var det over. Samme med nr fire.. Tror det er lurt å få tømt seg godt i starten og unngå mye spreng. Om man har fått brystbetennelse en gang, kommer det gjerne tilbake Men har ammet alle til de var over ett år, så det har vært de første ukene som var slitsomme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå