FrøkenSprøken Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Vi har en Erlend fra før av. Har eeeegntlig bestemt oss, men er liksom ikke heeelt sikker enda... (Jeg tåler at dere er ærlige;)
mamman til to gutter Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Jeg er for å ikke bestemme helt sikkert før babyen kommer, for sånn jeg tenker, så kan feks ikke samme baby passe til å hete både Vemund og Magnus:-) Men hvis jeg skal velge, så ville jeg uten tvil valgt Sigrid og Magnus. Ellinor het en jente jeg kjente når jeg var liten som jeg ikke likte i det hele tatt, så det er nok helt sikkert derfor jeg ikke liker det navnet...
Pee-Jay Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Har ei lita Sigrid selv, men aner ikke hva gutten i magen skal hete! Jeg hadde gått for Sigrid og Vemund, men Magnus er også fint da
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 Da syns jeg Erlend og Ellinor:)) Eller Erlend og Vemund:))
FrøkenSprøken Skrevet 6. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 6. august 2009 Dette ble jeg ikke mye klokere av, gitt;) Det er egentlig Vemund og Ellinor vi vil ha, da. Ser at de fleste liker Sigrid og Magnus, men det er jo nesten jevnt... Hmm... Vi får tenke litt til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå