Gå til innhold

Slimproppen gått hos noen??


bøll

Anbefalte innlegg

Hei.

 

I dag har eg en uke til termin, og den berømte slim proppen gitt i dag tidlig..

Hvor stor sammenheng har den med tida for fødselen?? Noen som har erfaring med dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Går alltid slimproppen først, jeg mener før man får rier? Så hvis det ikke har gått noen propp så kan man ikke få rier heller? Skjønner at slimproppen går før vannent da. :-) førstegangs??? Jaaaaaaaaaaa hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del gikk slimproppen ca en halv dag før riene begynte.

Men det er hvis ikke alle som har noen slimpropp i det hele tatt, og slett ikke alltid at det ser ut som noen propp, bare litt tjukk utflod, liksom.

 

Ganske ekkelt ord, forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanlig er det å merke at sliproppen går?

Jeg må gå med truseinnlegg hver eneste dag pga mye utflod(hatt det hele svangerskapet), så er "redd" jeg ikke kommer til å merke det? Men det gjør kanskje ikke noe fra eller til å merke det eller ikke?

 

Skal til jordmor i morgen tidlig, så får spørre henne da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan gå timer, dager eller uker før fødselen er igang når slimproppen går. Går den tidlig kan det og danne seg ny. Mange som henger seg opp i denne slimproppen (meg inkludert), men får visst mer oppmerksomhet enn den fortjener sa JM til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slimproppen min gikk for en ukes tid siden, i form av en liten blødning. syntes alltid blod under svangerskapet indikerer noe skummelt, så jeg ringt og spurte. syntes det var lurt. men det kan visst ta laaaaangt tid før fødselen er i gang allikevel...... men da er infeksjonsfaren større.. for da er det på en måte fri passasje for basselusker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hang meg også opp i denne berømte slimproppen, men det er visst maaange som ikke merker at den går engang. Den kan gå når riene kommer, den kan gå mange uker før. Har ingenting med fødselsen å gjøre :) Tror det er andre ting som er sikrere tegn på kommende fødsel. Som nedpress, lyskevondt, mensmurringer osv... Jeg prøver å konse på det nå :) Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slimproppen gikk for en halvtime siden, men uten å være blodblandet. bare en gulaktig geleklump på størrelse med en drue. har d også mye å si?? jeg mener; er den mer blodblandet viss fødselen er nært forestående? og er den større jo nærmere man kommer?

førstegangsfødende fullstendig i mørka!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin på lørdag, slimproppen min gikk i dag tidlig.

Har vert småkvalm følt meg helt rart å hadde bare små murringer men føler det blir værre for kver time som går. Magen har aldri blitt hard så ofte før som i dag. Venter spent. Håpe det skjer noe i dag/natt da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i morgen og her har ikke slimproppen gått enda. Mener å ha lest at den kan gå samtidig med fødsel. Har masse , sterke kynnere og håper på at fødslen snart er i gang.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...