Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 http://blogs.nitobi.com/alexei/wp-content/uploads/2008/03/shipment_of_fail.jpg Advarsel dette er et ekte bilde
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 er neffi blitt mobbeoffer fordi hun har sterke meninger?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 Hva er det med dere???????? Hvorfor i allverden henger dere henne ut på dette viset? Tålte dere ikke å se fosteret eller? Det hun sier er jo SANNHETEN, om noe sier hun det kanskje litt brutalt, men det er fortsatt sannheten. Dette er jo bare slemt...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #8 Skrevet 2. august 2009 Finnes mange måter å si sannheten på vet du
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #9 Skrevet 2. august 2009 Ha ha, er du anonym neffi? Dette var da ganske uskyldig?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #10 Skrevet 2. august 2009 det er nok kanskje måten neffi legger ting fram på som er støtende for enkelte.. er jo ingen som nekter for at et foster ser sånn ut i uke 10, men betyr jo ikke at det er hyggelig å se et sånt bilde. Og hvis neffi er så opptatt av at et foster er like mye verdt som en baby skjønner jeg ikke hvorfor hun vil legge ut sånne bilder her, "for henne" blir det jo egentlig som å poste ett bilde av ett menneskes døde baby..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #11 Skrevet 2. august 2009 Ha, ha!! ;-) Ja, hun er vel ikke like høy i hatten når det er hun selv som blir angrepet ;-)
Gjest Skrevet 2. august 2009 #12 Skrevet 2. august 2009 Som den grusomme mor jeg er så har jeg nå dusjet sønnen min, lest en dyrebok for han, synget for han og ligget med han til han sovnet.. har derfior ikke fått sett dette før nå...og kan ikke si at jeg synes det var særlig poeng i å utgi meg for et vraket skip eller hva det var men, men er ikke overrasket ikke første gangen for å si det sånn... Jeg er ALDRI anonym, det kan dere bar sjekke hos modde om det er så viktig for dere... At dere reagerer med å mobbe meg tar jeg på som et tegn på at dere føler dere støtt og sliter med dårlig samvittighet etter aborter... Synes virkelig synd på dere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå