Gå til innhold

Hva drikker dere på vorspiel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av øl, men blir dårlig av mer enn et glass med mikset drink...

Huff, det er så kjedelig. Vin kan jeg drikke, men det kan jeg også bli dårlig av, hvis det blir mer enn et par glass.

Jeg MÅ ikke drikke da, men gøyå være litt beruset hvis man skal på byen en sjelden gang:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å ta med meg en 6 pack på vors, 3 med øl og 3 med cider.

Som deg blir jeg øl mett, men 2/3 går bra :)

Sprit drikker jeg aldri på vors, for da kommer jeg meg aldri til byn..hehe..

Vin hører til med mat, synes jeg!

Skrevet

Begynner å bli noen år siden jeg gikk på vorspiel, men husker at en flaske vin var en slager. Helst hvitvin. På by'n drikker jeg kun drinker.

Nå er det som regel vennefester, hjemmefester eller nabofester som gjelder. Da begynner vi også med vin og utvikler det til drinkemiks.

Drikker ikke øl/cider.

Skrevet

Kommer helt an på, liker å variere. Noen gang øl, noen gang cider og noen gang bare to vodkashotter eller tre hvis jeg har dårlig tid!:P

Liker cider best. Vin liker jeg ikke, så det drikker jeg aldri.

Skrevet

Skulle ønsket at jeg hadde smaken på vin, men desverre.

Kan til nøds drikke to-tre øl ute på en kveld, ellers blir jeg bare dårlig. Så her går det i rusbrus og cider :) Mulig det er litt barnslig, men er min kropp og jeg som skal drikke det, så da driter jeg i det :)

Senere på kvelden blir det som regels drinker eller øl ute, tyrker eller baileys og kaffe på nach.

Skrevet

Jeg er et øl-menneske:)

Kan til nøden drikke Smirnoff Ice, men øl er best. vin liker jeg ikke. Og sprit drikker jeg ikke i hele tatt.

Skrevet

Jeg drikker gjerne en øl eller to først og går så over til rødvin. Det er også veldig godt med baileys, gjerne kaffe og baileys:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...