Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Min lille tulle veier ikke mer enn 10 kg ... og kan ikke gå enda ... men har begynt å reise seg opp og holde seg fast i ting ..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Min tulle er 17 mnd og veier 10kg Så din er nok ikke veldig liten for alderen. Helt perfekt Og gjennomsnittsalder å begynne å gå er 13 mnd Men alt fra 9-18 mnd er normalt!
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Da de var ett var de hhv 5,4 kg og 62 cm og 7,7 kg og 69 cm. Gjennomsnittet for å gå ligger på 15 mnd, fysio blir ikke kontaktet før barnet er 18 mnd og ikke går, jeg kjenner to fullbårne friske barn som ikke gikk før de var to år. Slaaappp av:-) Flink tulle har du.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 takk for svar jenter Da fikk jeg slappet av litt Ikke så lett når nesten alle rundt meg forteller meg om at de syns hu er liten ,tynn og burde ha gått .... Og så synes de hun spiser såå lite Blitt anbefalt å blande extra med margarin i maten .... hmm
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Begge mine unger har vært litt over 8 kg når de var 1 år og de gikk da de var 12,5 mnd og 13 md. De hadde mellom 6-10 ord da de var 1 år.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Jeg er så lei av å høre om sånt..så ofte mødre får sånne beskjeder når det virkelig ikke er reellt! Min minstesnuppe er 2 år og 9 mnd og 8,5 kg, hun har spiseproblemer. For det første er det vannvittig store variabler innen det som anses å være normalt, noen barn er store og andre små, noen spiser mye, andre er småspist. Alt er like normalt. I utgangspunktet er 10 kg flott for en ettåring. Det du skal se på er om hun er aktiv, fornøyd, blid og trives, og at hun følger sin egen kurve godt! Har hun en kurve som plutselig har gått langt nedover og du selv synes hun spiser veldig dårlig og virker ufornøyd, så klart pøs på med litt olje og smør i maten. Det er også andre ting som spiller inn, hun kan ha strukket seg i lengde og derfor ikke gått så mye opp, dårlig matlyst pga tenner, vært mer aktiv enn tidligere ++..barn vokser som regel i rykk og napp uansett.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 Oja så det har litt med om hun vokser i lengda å gjøre også? Hun var 76 cm og var litt under 10 kg. hun vil ikke si mamma eller pappa .. babler mye .... det eneste hun sier bevisst er takk
Ladycaliente Skrevet 2. august 2009 #8 Skrevet 2. august 2009 Vesla begynte å gå ordentlig dagen etter 1 års dagen sin. Er snart 14 mnd veier 9,5 kg og er 76 cm.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #9 Skrevet 2. august 2009 Min jente er 14 mnd, veier nesten 9 kg og gikk da hun var ett år akkurat. Hun er kjempeflink til å spise, både den maten vi spiser, matglass og grøt. Hun har for litt siden lært seg og gi ut klemmer på kommando..det synes jeg er kjempesøtt da : ) Og hun kan for øvrig disse ordene: mamma, pappa, hundens navn, takk takk (ta-ta, men innimellom helt rent takk) det sier hun når hun får noe om vi har satt "værsegod" også har hun lært seg å vinke hadet.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #10 Skrevet 2. august 2009 Så søøte Min elsker å danse blir heelt satt ut når vi setter på musikk Kjempemorro å se på Ler meg ihjel ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå