Gjest Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 men ungene stirrer uten å blunke:) Så da fenger det vel. Er dette noe som går hver søndag?
ღhælgelainnღ Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Helt merkelig barne tv spør du meg. Mann som er utkledd som dame og så er det dubbet fra et eller annet språk.
Hikken Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Dubet fra dansk.. Ble sittende her og gape selv, men ettåringen digga det )
Gulosten™ Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Det gikk i hvertfall forrige søndag, hehe... Soff var fascinert, pappan satt og klaget i ett sett. LOL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå