Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Jeg lurer på om det er noe feil med meg, verre enn bare at jeg er lat. Jeg liker å ha det ryddig og rent og blir deprimert når det er rotete for da føler jeg at livet mitt er rotete. Likevel greier jeg ikke å rydde så mye. Jeg orker bare ikke. Føler at det ikke hjelper uansett hva jeg gjør. Føler at jeg kan rydde og vaske i timesvis men at det bare blir en vits for det blir ikke noe finere her i huset mitt uansett. Og så ender jeg opp med å tenke på hvor lat jeg er, og tenker stygt om meg selv på grunn av det, og at jeg er helt håpløs og at jeg aldri vil bli sånn som "alle andre" som klarer å ha det pent rundt seg. Hva skal jeg gjøre..?
Gjest Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Senk kravene litt, og ta ting etterhvert. Rydd opp etter deg med engang. Ha moppestaven med tørrmoppen tilgjengelig til enhver tid. Er så lettvint å sveipe over gulvet med den, når det bare er å ta tak i den. Ha faste plasser til ting og tang. Lær opp ungene til å like ordne rundt seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå