Ranni Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Har skjønt at det er vanlig med håravfall (mitt altså) en tre måneders tid etter fødselen, og det kan jeg skrive under på!!! Er litt å ta av, men nå begynner jeg å bli bekymret.... Dere som har opplevd dette, hvor lenge varte det? Jeg tar -vitaminer og krysser fingrene for at det begrenser det litt....
Stoltest Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Er akkurat det samme her, kraftige mengder håravfall. Begynte et par mnd. etter fødsel og nå er det over 5 mnd. siden snuppa kom, ser ikke ut til å avta på noen måte enda.. :/
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Mini er 8 mnd, og ennå ligger det hår fra meg over alt...Jeg fikk komentar fra frisøren min: "Dette håret kan jeg ikke klippe opp. Det er store viker på sidene. Vi må prøve å skjule mest mulig...hi hi..jeg har også den piggen forran der håret begynner å vokse ut igjen..Men men dette er prisen å betale for det flotte håret vi hadde under graviditeten.
Primrose Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Jeg mistet enorme mengder hår i 3 mnd tilsammen, fra hun var 2,5 mnd til 5,5 mnd. Får vel en stilig ammelugg snart nå...
Eva_81 Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Jeg mistet myyye hår i perioden ca 3 mnd etter fødsel, til ca 5-6 mnd etter fødsel. Nå mister jeg bare mye hår når hun lugger, og det er ganske ofte;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå