Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Har begynt med dette så smått.... Hvor lenge bør man vente før man treffer noen i virkeligheten? Hvordan er det ok å treffes? Noen som har gode/dårlige erfaringer å dele?
Gjest Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Hei! Det var akkurat sånn jeg møtte mannen min ;P Jeg kikka på forskjellige nettsider og så hvordan de fungerte, men fant ut at match.com var den mest seriøse sånn ved førsteinntrykk. Der regner de ut prosentvis match ved at du svarer på et par hundre spm om livssyn, verdier, barneoppdragelse, politikk osv osv. Alt mellom himmel og jord altså. Hvor lenge en bør vente finnes vel ikke noe fasit på. For min del så var det bare en som virkelig fanget interessen min, og som jeg faktisk gledet meg til å få mail av :-) Pga jobb og sønnen min osv så ble det til at det tok en mnd før vi møttes, men følte vel egentlig at det var godt på tide der og da. Etter vi møttes på kino, tok det bare halvannen uke så var vi hodestups forelska, og er det fremdeles etter halvannet år :-) Nå er vi nygift og venter baby, og alt er bare helt perfekt :-) Så for å gi en kort oppsummering: Du bare vet det når du blir kjent med en du får super-kontakt med. En som du kan føle at du er på bølgelengde med. Hvor tidlig dere møtes, får du se an. Sørg for å bli godt kjent først! Snakk om alt mellom himmel og jord, Søsken, familie generelt, fritid, nyheter, reiser osv osv osv. sørg for å vite basic ;-P Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Vanskelig å gi noe fasit der. Må nesten prøve seg frem selv. Jeg har datet mange på nett. Fant samboeren min på nett også;-) Jeg valgte ofte å treffe folk ganske kjapt. Gadd ikke bruke tid og energi på "fantasimenn" som utgav seg for å være noe annet enn de var. Ville møte folk kjapt, og gjorde meg opp en mening om jeg ville fortsette praten/flørten eller ikke. "Kastet bort" endel kvelder, møtte også mange morsomme og flotte fyrer, og møtte til slutt han jeg forelsket meg i;-) Lykke til! Kos deg - men husk at du sikkert på kysse mange frosker før du treffer drømmeprinsen... Mange rare folk der ute - men også mange morsome!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå