Gå til innhold

er det slimproppen som driver og går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt litt tykk blank utflod siden igår, har ikke sett noe blodspor, men har vært mye mer utflod en hva det har vært før.

er blank, tykk og i litt større mengder enn vanlig.

35+4 i dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt sånn utflod du beskriver de siste 3 ukene hvertfall, og er 36+1 idag...tenkte først kanskje det var deler av slimproppen, men tror vel egentlig mer det bare er utflod...vanskelig å si;-/

Skrevet

jeg hadde det en del tidligere i sv.skapet... det gikk over flere dager, så sluttet det. nå har utflodsmengden tatt seg opp igjen, er 33 uker. når slimproppen gikk med førstemann var det faktisk en slimete klump med litt blod, men har hørt at den også kan gå over flere dager.

Skrevet

Har også hatt dette nå i flere uker,men har aldri dukket opp blod eller en skikkelig propp..

Så tror ikke det er slimproppen,bare tykk utflod!

Veldig vanlig å ha det mot slutten sa jordmor..

Skrevet

Med førstemann merket jeg ikke stort til at slimproppen gikk - annet enn at jeg merket noen små blodspor på håndkleet etter jeg hadde vært en tur i dusjen og at det var blandet med litt slim.

Men denne gangen var slimproppen temmelig tydelig.-. Virkelig som en propp -masse samlet slim.

Dette var nok ikke svar på ditt spm, men mine erfaringer rundt det å miste slimproppen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...