Gå til innhold

å der kom halsbrannen igjen :((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var sååå plaget av dette på slutten med Emilie, spesielt om natta..

Og nå har det kommet igjen, bare myyyye tidligere.. jaja... får begynna å ta nyco igjen.. og husker melk hjalp godt... lovehearts hjalp ikke sist gang på meg, men kan godt hver det kan gjør det denne gangen :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også allerede skikkelig halsbrann, og det er jæ...... irriterende!!! Så du er i alle fall ikke alene!

Melk gjør det nesten bare verre hos meg, og love hearts har heller ikke hatt virknning. Novaluzin mikstur fra apoteket hjelper litt, ellers knasker jeg mye rå gulerøtter. Nyco har jeg ikke prøvd, men kanskje jeg skal prøve det jeg også....

Lykke til med lindringen og resten av svangerskapet! :)

Skrevet

Gaviscon er min redning. Fikk tips fra ei høygravid dame på apoteket for noen uker siden. Det finns som både mixtur og tyggetabbeletter.

Jeg er mest plaget på kvelden, og knasker de tabelettene da. De hjelper umiddelbart på meg (les: under 1 min). Anbefales!

:)

Skrevet

Jeg også sverger til Gaviscon og jeg prøvde alt som var. Til slutt var det kun flytende Gaviscon som hjalp, selv om jeg likte tablettene bedre. Men for en pyton tid, husker jeg måtte sove halveis sittende i sofaen om natten, klarte ikke å ligge for da kom all syren opp. Gruer meg til slutten:(

Skrevet

Huffja.. Det har kommet tidlig til meg også denne gang. Skal ikke noe til. Mest på natten, men kjente det på dagtid i dag også..:( Må vel kjøpe Gavison igjen ja.. Melk drikker jeg som en kalv fra før av, men må til mer enn det!;P

Skrevet

Huff, jeg også, og det er ikke noe gøy. Jeg drikker melk nå, men i slutten med Lisa, hjalp ikke det noe særlig. Regner med at dette vil bli verre med tiden, og da får jeg prøve andre ting.

Skrevet

Hvor tidlig kommer det da?

Skrevet

sist gang fikk jeg det rundt uke 35.

Men denne gangen kom det i uke 17, så blir maaaaange "goe" uker med halsbrann ;))

Skrevet

Her melder jeg meg inn i klubben!! Forrige gang fikk jeg halsbrann først i 8.måned, men nå har det altså dukket opp allerede i uke 18! Blæh!!

Får vel shoppe litt Nyco, jeg også! =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...