Gå til innhold

Trenger hjelp - ang. lekke foster vann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er usikker på om jeg lekker fostervann..

Her kommer noen detaljer: Har i løpet av hele svangerskapet vært plaget med sopp infeksjon - noe som gjør at utfloden som regel har "klumpet" seg..

I går barberte jeg meg nedentil siden det ikke er lenge til fødsel (håper jeg da... 37 uker på vei) og siden da har utfloden vært veldig flytende/event.er det fostervann som har lekket.. hvertfall noe veldig tyntflytende..

Med en gang jeg tok på meg trusa og satte meg i sofaen føltes det ut som om det kom en "svett" og måtte skifte..

I natt lå jeg uten truse - veldig ubehagelig å ligge med bløt truse hele tiden, tenkte også det var best å ligge uten for å hindre meg sopp infeksjon..

så når jeg våknet i morges så lå jeg på siden og var bløt halvveis opp til navlen... litt sånn klissete og rant litt..

Prøvde å lukte på det . men kan ikke si at det hadde en veldig spesiell lukt.. hmm.. syns alt lukter litt sånn søt/kvalmende..

Har nå tatt på meg et bind og merker ikke så mye til det nå . men tar jeg det av så er det likt (føler jeg tisser på meg)

Hva ville dere gjort - skal til kontroll i morgen.. skal jeg vente til da eller kontakte føden for å sjekke om jeg lekker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden å hør hva de har å si, hadde jeg gjort :)

Skrevet

Hei! jeg ville ringt til føden nå. og hørt hva di mener om at du kommer inn å blir sjekket... hvist det kommer hele tiden, hørest det fort ut som fostervann da.. skriver du mere her om hva som skjer videre?? lykke til!

Skrevet

Var nettopp på toalettet igjen - bare for å sjekke..

Og da hadde jeg blodig utflodlignende på papiret når jeg tørket meg.. men ikke så veldig fuktig i bindet.

Tror jeg ringer føden og forhører meg.. :)

Skrevet

Oi, spennende da! Kanskje det er noe på gang? Hold oss oppdatert da! :)

Skrevet

Da har jeg vært i kontakt med føden... de ville jeg skulle komme ned med bindet dersom dette ble fuktig i løpet av noen timer nå mot kvelden..

Blødningene var nok mest sannsynlig harmløse dersom det var blandet med utflod/slim, men siden slimproppen min allerede har gått så skulle jeg ta kontakt med en gang dersom det ble mer "rent" blod..

Så avventer fremdeles turen ned til føden..

Selv om en venter å venter så blir en litt satt ut når det først skjer noe :) hehe..

Skrevet

håper for din del det skjer noe da!!

var selv på føden her om dagen grunnet, sånn skvetting du beskriver, våknet helt våt, ned på låra, osv, meeeeeen det var bare utflod sa legen, veldig vanlig med vannaktig utflod på slutten....

Men det kan jo være vann, så det er greit å få det sjekket :)

Skrevet

ja.. det er sant! hvor lang veg har du til føden ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...