Ireyna Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Hvem velger man? Har det noe å si? Jeg har funnet en kjole her som jeg ikke kunne finne i utvalget til jkdress iallefall, er det likevel mulig å få sydd den? Og hvor bra blir det da? Må si at jeg gjerne skulle spart kronene ved å bestille, men at jeg er skrekkelig skeptisk, er så redd det ikke skal bli noe fint og at den ikke skal være pent sydd osv. Har de fleste av dere betalt toll eller sluppet unna?
Andremann snart? 3.pp Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Utvalget på DHGate er bredere, men jkdress syr også etter bilde. Har hørt om mange som er fornøyd med det! Jeg har bestilt flere kjoler på DHGate (min brudekjole, forloverkjole og brudepikekjole) og er superfornøyd med resultatet på alle 3. Når det gjelder kvalitet så husk at dette er de samme kjolene som selges i mange av butikkene i Norge; samme stoff, samme skreddere, så resultatet blir veldig bra!!! Jeg har bestilt fra skredderne "Faithfully" og "Romanticweddinggown" og gir begge toppkarakterer på alle punkt. Har ikke betalt toll (eller frakt, tnt) på noen av kjolene, og gitt ca 1000,- stykket for voksen-kjolene og 500 for barnekjolen (også skreddersydd). Bare å prøve, det er etter all sannsynlighet veldig lønnsomt for deg!
4skatter Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Kjøpte hos dhgate, veldig nydelig kjole, hadde et uhell, ble for kort, men fikk fikset det... Kjempenydelig og vakker kjole, og ikke minst, utrolig billig! Fikk sydd lik kjole, uten slep til min 1 og 2 åring, og kjøpte mannens dress der også. Veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå