Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 JEG har ikke møtt dem i det hele tatt. De bor 1132,5 km unna, så det har bare blitt telefonsamtaler foreløbig. Blir kanskje en tur til neste sommer... Min samboer er på middagsbesøk til sine svigerforeldre minst et par ganger i måneden.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Varier, men alt fra 1 gang hver uke til 1 gang i mnd :-)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 max annenhver måned..og vi bor 20 minutter unna...................
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 noen ganger er det 1 uke mellom, andre ganger 1 mnd.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Foreløpig ikke skjedd, vi har vært sammen i 3 år.. Er uvenner med svigermor, dessuten bor hun i en leilighet mye mindre enn min "fjortiskåk".. Svigerfar bor i byen, et stykke unna. Han er så fjern, både på piller og generelt at vi ikke vil utsette ungen vår for han.
Ireyna Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 jeg er på middag hos mine svigers forholdvis ofte, sikkert annehver uke, var et par ganger i uken tidligere, men de har flyttet noen mil nå så da blir det sjeldnere. Mine foreldre bor 50 mil unna, så det blir noen ganger i halvåret da vi tar en tur nedover.
Zitro Skrevet 2. august 2009 #8 Skrevet 2. august 2009 Nå tror jeg jaggu det er 3 år siden sist... hun inviterer oss aldri uansett, bor 5 min unna med bil. Hos oss er hun kanskje 2-3 ganger i året.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #9 Skrevet 2. august 2009 Dessverre har jeg aldri fått oppleve det, for de døde før vi ble sammen
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #11 Skrevet 2. august 2009 Når de inviterer til bursdagsselskap hender det at de har middag før kaffemat. Dvs at det er i de tilfellene vi er hos svigermor på middagsbesøk. Vi har reist dit på eget initativ kanskje en gang tidligere uten å gi beskjed til svigermor på forhånd (vi reiste dit for å prate med svogeren min, ikke for å få/bli tilbudt mat), og det var ingen hit for henne. Så det skjer ikke så ofte at vi er der på middagsbesøk. Noen ganger i året. Svigerfar og svigermor er skilt. Vi har ikke blitt invitert på middagsbesøk til svigerfar enda selv om vi har vært gift i over et år nå, og sammen i snart to og et halvt år. Det er nok delvis pga jeg ikke er så begeistret for hunden hans (noe han vet) og delvis pga hans økonomi (han er arbeidsledig akkurat nå).
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #13 Skrevet 2. august 2009 Før det var flere ganger i mnd. Hvertfall 10-15 ganger i mnd. Men nå har svigerfar begynt å jobbe masse så da blir det kanskje bare 1-4 ganger i mnd.
Tøffe Tøflus Skrevet 2. august 2009 #14 Skrevet 2. august 2009 1-2 ganger i måneden, de bor 20 min unna. Mine foreldre bor drøyt 2 timer unna så der er vi ca 1 gang/helg annenhver mnd.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #15 Skrevet 2. august 2009 Hos svigermor og mannen: 1-2 ganger i året. Hos svigerfar og kona: 1 gang hvert 3-4 år. De bor begge innen rimelig søndagsbesøkavstand, men inviterer oss svært sjelden. De er oftere hos oss enn vi hos dem, og vi er gode venner og har det hyggelig sammen når vi møtes, men de er nok for travle til å invitere barn og barnebarn...
☆lieela Skrevet 2. august 2009 #16 Skrevet 2. august 2009 Ikke så ofte :/ Par ganger i halvåret kanskje.. Derimot så er moren min flink til å be oss på middag da : )
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #17 Skrevet 3. august 2009 Trur vi har vært hos svigers å spist ca. 3 ganger kanskje... på 4 år. Mamma er flink å invitere, men hun bor veldig langt unna, så det blir med det skjeldne :/
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #19 Skrevet 3. august 2009 Skjønner ikke hvorfor man skal være så ofte på middagsbesøk hos svigers. Dere som er der jevnt - inviterer dere svigers?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #20 Skrevet 3. august 2009 vi er der fordi det er hyggelig og vi inviterer dem, riktignok mer på kaffe enn middag, men vel så koselig før var vi opp til tre ganger i uka, nå er det nok mer annehver uke siden de flyttet flere mil. mine foreldre blir bare i ferier og en helg her og der siden de bort femti mil unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå