HTC Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Har to barn, gikk over fra sprinkelseng til voksenseng med sengehest når de var rett før/akkurat 2 år. Kuttet ut sengehesten på eldste når hun var ca 3 år. Yngste er nå 2 år og 8 mnd, hun bruker sengehesten ennå. Vi prøver vel å kutte den ut når hun er rett over 3 år tenker jeg.
3småtroll♥ Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Har aldri hatt junior seng til noen av mine barn. Er jo absolut ikke nødvendig;) Eldte jenta flyttet over i vanlig seng med sengehest da hun var 12 mnd. Hun var veldig rolig og lillesøsteren skulle overta sprinkelsengen. Mellomste var ca 18 mnd da hun sluttet med sprinkelsengen. Lillemann på 14 mnd kommer nok til å være i "bur" lenger- urolig og rampete som han er:)
Ronja&Odin Skrevet 2. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2009 ok, men jeg vil ha sånn prinsesse seng til snuppa=)) er det her noe jeg kunne brukt til henne?? eller blir det for mye? link http://www.drommerom.no/index.php?artikkelID=DRP201&leddID=38968&ledd1=38968
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå