Gå til innhold

når byttet dere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to barn, gikk over fra sprinkelseng til voksenseng med sengehest når de var rett før/akkurat 2 år.

 

Kuttet ut sengehesten på eldste når hun var ca 3 år. Yngste er nå 2 år og 8 mnd, hun bruker sengehesten ennå. Vi prøver vel å kutte den ut når hun er rett over 3 år tenker jeg.

Skrevet

Har aldri hatt junior seng til noen av mine barn. Er jo absolut ikke nødvendig;)

Eldte jenta flyttet over i vanlig seng med sengehest da hun var 12 mnd. Hun var veldig rolig og lillesøsteren skulle overta sprinkelsengen.

Mellomste var ca 18 mnd da hun sluttet med sprinkelsengen. Lillemann på 14 mnd kommer nok til å være i "bur" lenger- urolig og rampete som han er:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...