Gjest Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 http://images.google.com/imgres?imgurl=http://idag.no/foto/12ukergml.jpg&imgrefurl=http://www.idag.no/aktuelt-oppslag.php3%3FID%3D1056&usg=__VXPqlTqHDtRdJh3sraJ_UIwOEj8=&h=76&w=100&sz=5&hl=no&start=173&um=1&tbnid=2d18R9ts5tSZIM:&tbnh=62&tbnw=82&prev=/images%3Fq%3Dabortete%2Bfostre%26ndsp%3D18%26hl%3Dno%26rls%3Dcom.microsoft:no:IE-SearchBox%26rlz%3D1I7ITVA%26sa%3DN%26start%3D162%26um%3D1 12 uker gamle er fullt utviklet i følge norsk abortlege....med fingre, tær osv..
V.A.B Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 poenget ditt er? hva med å heller bekymre seg over barn som allerede ER, barn sulter og dør over hele verden hver dag. Hva med å heller bry seg om dem istedenfor å sitte her å være surmaga over at andre velger annerledes enn deg? Er jo bare patetisk at du gidder å stresse så med denne abortgreia. La folk få gjøre det dem vil...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Det spiller vel ingen rolle hvor mye eller lite utviklet fosteret er? En abort er en abort uansett. Det med 12 uke er bare en grense som er blitt valgt her i Norge, det er ikke noe spesiell grunn til det. Gjeeeesp...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Jeg gidder ikke å lese linken din. Er i 12.uke nå. Min nr 3. Jeg merker ikke at jeg er gravid. Hadde det ikke vært for positiv test og bortfall av mens så hadde jeg ikke trodd at jeg var gravid. Har ingen betenkeligheter med å ta abort. Det er ikke noe menneske som er inne i magen min før jeg er kommer myyyyye lenger på vei. Viser ultralyden det minste tegn til misdannelse, så skal fosteret bort!!! Synes også man skal fokusere mindre på abort og heller mer på alle barn som lider. Et foster aner ingenting...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Neffi: Må være forferdelig tungt å være et så dømmende menneske som du er. Strider det ikke imot kristendommen å dømme andre?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #8 Skrevet 2. august 2009 Godt svar, 18:46, er helt enig med deg
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #9 Skrevet 2. august 2009 Når vi ER gravide, vil vi se hvordan fosteret ser ut så tidlig som mulig. Når vi vil ta abort, vil vi ikke se hvordan utvikingen av det ufødte barnet ser ut. Minner meg litt om strutsen. Den graver hodet ned i sanden når den ikke vil se hva som foregår rundt seg. Men en sannhet er en sannhet, og et foster er et foster i samme utvikling, enten det skal beholdes i uke 12 eller drepes. Enten det er neffi eller andre som legger ut antiabortinnlegg her, så går det ikke an å komme bort fra den sannheten.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #10 Skrevet 2. august 2009 hva har kristendommen med neffi og denne tråden og gjøre, annet enn at den faktisk støtter LIV? Jesus gråter over alle disse ufødte barna som ikke får vokse opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå