MamaLady Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Som gravid har man krav på å si fra seg nattarbeid og få tilrettelagt turnus. Men er det da noen som har vet og har vært i lign situasjon? Mister jeg da nattillegget hvis jeg ikke har det skriftlig fra legen at jeg ikke skal jobbe natt eller har jeg fortsatt krav på å få tillegget?
Enitsirk79 Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Jeg tror du har rett på å beholde tilleggene uten attest fra legen, men har du ikke en tillitsvalgt på jobben som kan svare på dette?
Gjest Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Jeg jobber på operasjonsavdeling, hvor jeg ikke får LOV til å jobbe vakter og helger lenger pga. gjennomlysning (da er man nemlig så få på jobb at det er vanskelig ¨holde seg unna), det er ikke et spørsmål om man vil eller ei. Og jeg beholder tilleggene......
villemo26 Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Eg vart sendt rett ut av jobb, men beholder både skifttillegg og alt. Så det har du krav på ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå