AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Har vært tilbake på jobb nå en uke etter ferie (er 40% sykemeldt) og har så vondt i bekkenet nå som jeg aldri har hatt.. Har en ganske stillesittende kontorjobb, og det gjør vondt å sitte og dritvondt å reise seg og gå.. Skulle gå en liten tur med datteren min i går for at hun skulle sove, og måtte halte og stoppe, og det ble en svært kort, vond tur.. Hva skjer a? Er ikke bekkenløsning mest vondt om man går mye i jobben? En kontorjobb skal vel ikke gjøre bekkensmerter verre?? Skjønner ikke dette helt her jeg sitter med verkende smerter..auau..
Neijasså... Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 For meg har alltid sitting på kontorstol vært det verste, klarte max en halv time av gangen mot slutten av svangerskapene før jeg var helt ødelagt. Hvis jeg var i bevegelse så var det relativt greit (selvsagt bevegelse med måte...). Ingen fasiter for bekkenløsning!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 2. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2009 Jøss.. Det visste jeg ikke.. Har tenkt til å starte gravide-trening til uka. Jada, er ganske optimist på egne vegne.... Det er med fysioterapeuter som instruktører så da vil det kanskje hjelpe litt, eller? Hva er best å gjøre for å hjelpe på slike vondter?
Gjest Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Jeg har og kontorjobb, men har blitt 100% sykemeldt både dette og forrige svangerskap:-( Kjedelig men noen blir bare verre enn andre i bekkenet. Jeg hadde litt nytte av bekentrening i varmtvannsbasseng, men var gjerne bare bedre dagen etter treningen.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 2. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2009 æsjda å kjipt.. Får håpe treninga hjelper litt..
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Er vel nesten kontorjobbing som er verst.. Jeg anbefaler deg å hente deg et par TENS på hjelpemiddelsentralen.. Det er helt ypperlig. Fikk det anbefalt av fysioterapeuten etter time der.. og gud.. det er digg.. det er helt ufarlig også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå