thea - M har gull i gulping Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Mammaen min har snart bursdag og jeg lurer på om noen av dere har forslag til hva man skal gi?? Hun er helt herlig og har vært til stor hjelp den siste tiden:) Håper på mange tips:)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Hva med å gi henne en opplevelse? Gavekort på massasje eller noe? Ting har hun sikkert nok av..! Lykke til!
thea - M har gull i gulping Skrevet 2. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2009 ja... har jo tenkt tanken på det da:) ting har hun nok av ja.. ! takk for svar:) noen flere med gode tips?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 tur med båt til Kiel eller København gavekort på restaurant, frisør osv
thea - M har gull i gulping Skrevet 2. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2009 jeg er frisør da!! hehe men takk for tipsene:) hvis hun ikke skal på jobb den dagen så tenkte jeg å ta henne med på en veldig koslig dag og skjemme henne bort litt!! bare tenkte på hva!!
thea - M har gull i gulping Skrevet 2. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2009 litt usikker akkurat der.. ikke for mye! under 1000
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #8 Skrevet 2. august 2009 gi henne gavekort fra teateret. da kan hun velge hvilket stykke hun skal se, musical eller ikke. spørs kanskje hvor i landet du bor da.
thea - M har gull i gulping Skrevet 2. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2009 åå det hadde vært kjempe koslig, men vi bor i ålesund!! kan sjekke ut litt jeg:) tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå