Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Ser det er flere som tar seg ei skikkelig fyllekule omtrent før ungen er ute av magen. Rett fra barsel på flaska. Innen ungen er 6 uker gammel. Melkeproduksjonen har jo nettopp kommet i gang, en kveld på fylla og en natt uten amming, en formiddag uten amming og kanskje en ettermiddag uten amming kan i mange tilfeller ikke gi deg noe melk. Er man virkelig så desperat etter å drikke at man risikerer det? Og ikke minst tilknytningen til mor har nettopp begynt, så må ungen være borte fra henne i 1-2 døgn.. Hva er vitsen? Er dere ikke blitt mødre? Er det så viktig å gjennoppta fylla?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Voldsomt til skjør og patetisk melkeproduskjon du har da, som ikke tåler å ike amme en dag. Nei, du er nok bare bitter og missunlig tener jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 hvorfor gidd du bry deg om ka andre gjør..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå