Gå til innhold

Hvorfor risikere melka si for ei fyllekule?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er flere som tar seg ei skikkelig fyllekule omtrent før ungen er ute av magen. Rett fra barsel på flaska. Innen ungen er 6 uker gammel. Melkeproduksjonen har jo nettopp kommet i gang, en kveld på fylla og en natt uten amming, en formiddag uten amming og kanskje en ettermiddag uten amming kan i mange tilfeller ikke gi deg noe melk. Er man virkelig så desperat etter å drikke at man risikerer det? Og ikke minst tilknytningen til mor har nettopp begynt, så må ungen være borte fra henne i 1-2 døgn.. Hva er vitsen? Er dere ikke blitt mødre? Er det så viktig å gjennoppta fylla?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voldsomt til skjør og patetisk melkeproduskjon du har da, som ikke tåler å ike amme en dag.

 

Nei, du er nok bare bitter og missunlig tener jeg.

Skrevet

Hvor er det du "ser" dette hen da?

Skrevet

hvorfor gidd du bry deg om ka andre gjør..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...