Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Billigst er den ikke, selv om den er på tilbud akkurat nå. Men jeg har meget god erfaring med denne: http://www.fotoknudsen.no/FotoBok/bildeglede/default.asp?productId=fb01 Og jeg er over gjennomsnittet kravstor når det gjelder fotokvalitet.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Ja, dette lurer jeg også på! Så dytter
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Du finner ikke "billigst OG best" når det gjelder fotobøker. FotoKnudsen og Elite er best. Og dyrest. De aller billigste finner du hos Elkjøp og Eurofoto. Kvaliteten er tragisk. Prisforskjellen er ikke så stor, de største og dyreste bøkene varier med ca 200 kr.
Gjest Tale30 Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Jeg er kjempefornøyd med Japan Foto. Bestiller jevnlig bøker på 130 sider fra dem i A4 format med hardback. Helt genialt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 bruker elkjøp jeg, har bestillt 8 stk derfra og er veldig fornøyd! Gubben er også over gjennomsnittet kravstor hva bilder angår, og han er fornøyd
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 Også jeg var fornøyd med Elkjøp/Lefdal. INNTIL jeg så hvilken kvalitet andre kunne tilby i dag.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #8 Skrevet 2. august 2009 flere? tips til hvordan man kan få bøkene skikkelig flotte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå