1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Eller noen som har selv om?Hadde det i hele forrige svangerskap og har nå kommet igjen.. Hmm.. Noen sammenheng kanskje? Er 12 dager ca over ikm.Er litt uregelmessig . Begynner å bli bekymret om urolige bein kan ha noen annen betydning?
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 2. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. august 2009 ingen av dere damer?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Hadde det kun når jeg var kommet et godt stykke på vei.
Gjest Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Oi. Hvordan opplever du det? Jeg er gravid i 6.uke og har hatt kjempevondt i anklene og oppover i bena når jeg våkner hver morgen/natt nå. Har ikke skjønt hva det kan være, kan ikke huske at jeg hadde det med førstemann. Kan det være det samme?
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 2. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2009 Kommer kriblende hver kveld ,men kan sovne greit men våkne av urolige bein..Eneste som hjelper der å da er å gå noen runder i huset.. Hadde det i hele forrige svangerskap..
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Beste måten jeg klarer å beskrive det på er at jeg var så sliten i bena at det gjorde vondt. Klarte ikke å slappe av for det gjorde det egentlig bare verre. Samtidig hadde jeg mye senestrekk som gjorde at jeg våknet OFTE på natten og hadde så vondt at jeg neste gråt. FIkk tips om å ta Magnesium og det funket det :-)
Moi 32 Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 Urolige bein skyldes som regel kalsiummangel. Jeg fikk det fort og kraftig i begge mine svangerskap. 1000mg kalsium samt litt magnesium(hjelper kroppen å binde kalsium) tok knekken på problemet. Jeg var helt "avhengig" av det gjennom hele svangerskapene og ammeperiodene. Det hjelper nesten med en gang, i løpet av en times tid, så om du våkner om natta med det kan du stå opp og ta en kalsium tbl og sove godt ca 1t senere.
Expat Skrevet 2. august 2009 #8 Skrevet 2. august 2009 Jupp, kalsium og magnesium på kvelden er tingen det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå