Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Har truffet en mann.....Han er 15 år eldre enn meg....erfaringer fra det?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2009 #2 Skrevet 6. august 2009 Jeg er 18 og har en mann som er 10 år eldre.. Vi har det supert sammen:)
1+1 = 7 Skrevet 4. september 2009 #3 Skrevet 4. september 2009 Det er greit med noen år i forskjell, men det bør ikke bli for mange. Dere har fort helt forskjellige interesser og er muligens på helt forskjellige stadier i livet hvis det blir for mange år. Vet om folk som har funnet seg en som er både 20 og 30 år eldre / yngre. De om det. Men det er jo ikke vi her inne som skal bestemme hvem du vil være med. Er det kjærlighet, så go for it. Min er 6 år eldre. Syns det er passelig.
Bebis i April:) Skrevet 31. oktober 2009 #4 Skrevet 31. oktober 2009 Mannen min er 16 år eldre enn meg. Vi har vært sammen i snart 5 år, er gift, har en sønn på 3 og en til på vei. For oss fungerer det kjempefint, og vi tenker i grunn ikke noe spesielt over aldersforskjellen
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Det som har noe å si er hvilke stadium man er på i livet. Sjansen er større for at man er i ulik takt når aldersforskjellen blir stor, selv om det er den mentale alderen som teller. Det merkes kanskje ikke med en gang, men det kan komme. Har begge frest fra seg, har begge lyst på barn og hjemmehygge omtrent samtidig osv. er viktige ting å få svar på. Kjenner noen som har det fint sammen med over 10-15 års aldersforskjell. Hun var rolig og hjemmekjær og det var han også. Så kjenner jeg noen som var like gamle og begge var ca 30, men som gikk fra hverandre da de ble foreldre. Han var ikke klar for forpliktelser viste det seg (barnet var blanlagt), ville bare feste og tok ikke hensyn.
nurkisimaven Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Jeg og min samboer er det over 9 år i mellom.. Jeg har levd et ganske hardt og turbulent tid, og måtte bli voksen og flyttet for meg selv dag jeg var 16.... Han bodde hjemme til han var 25;) Så vi har møtt hverandre på halveien:) å har det perfekt sammen!! Har funne min sjelevenn på jord<3 å vi vil lage bebiii
Studine mevik Skrevet 3. april 2010 #7 Skrevet 3. april 2010 Jeg er av den typen som synes for stor aldersforskjell bare byr på problemer. Jeg kjenner flere som det har skjært seg for fordi aldersforskjellen var for stor og det var ikke nødvendigvis den yngste som ikke hadde frest fra seg. Jeg tror det blir litt annerledes når man blir litt eldre. Det er forskjell på om den ene er 18 og den andre er 28 enn om den ene er 40 og den andre 50. Jeg tror det er større mentale forskjeller når man er yngre. Det jevner seg liksom ut etterhvert som åra går. Men det funker jo for noen
shh11 Skrevet 13. oktober 2010 #8 Skrevet 13. oktober 2010 Min mann er 17 år eldre enn meg. Vi har vært sammen i over 10 år og har det utrolig fint! Jeg tror det kommer mye an på hvor du er i livet, hvor moden du er osv. Jeg var 28 når jeg møtte han og jeg trodde han var i midten av 30-årene (han var 45....) Han er fortsatt "ung" for alderen både å se på og er mye sprekere enn meg! OK, det tok noen år for han å bli klar for en ny runde med barn, men vi venter nå vårt første barn sammen (vi måtte gjennom IVF/ICSI for å bli gravide for han hadde sterilisert seg etter siste barn var født for en del år tilbake så det tok litt lengre tid enn det kanskje hadde tatt fra da vi bestemte oss for å prøve) og gleder oss veldig til å ha vår lille familie sammen! Synes ikke du har noe å miste med å prøve iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå