Gå til innhold

Diamanda Galas!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det er lenge siden jeg har vært her nå. Vi reiste jo på ferie til Danmark tir 21.7, men ble ringt etter på torsdagen fordi pappa hadde blitt dårligere. Så vi hoppet på første fly hjem, og rakk heldigvis å se og prate med han før vi mistet han fredag kveld. Så det har vært en tøff og merkelig uke. Begravelsen var på fredag! Helt forferdelig,men jeg vet jeg kommer til å se tilbake på den som veldig fin.

Og igår hadde Bendik bursdag, så det er rart hvordan livet er.

Denne uka begynner han i bhg igjen, og jeg skal få ordnet litt til Hermine som er i magen. (pappa syntes ho skulle hete det, så nå er det bestemt)

Hvordan er formen din da? Hvilken dag er det du skal ta KS?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei;-)

så trist å høre om faren din;-( skjønner at det har vært tøft, men godt du rakk å snakke med ham før han gikk bort.føler virkelig med deg*klem*...

gratulerer med dagen til Bendik;-)))

Hermine er et supert navn, kjenner kun en som heter det, og hun er herlig;-)

ks er 18., så det er jo bare drøye 2 uker igjen;-)føler at kroppen er klar med mensmurringer og vonde kynnere;-(men håper jo han holder seg der inne til ks...skal til legen imorgen, så det er mulig han sjekker modning!

hvordan er formen din da, sånn fysisk sett?

Skrevet

Formen er sånn tålig. Mye kynnere og bekkkenvondt, og tilogmed tatt av meg 1.5kg. Men de tror jeg kommer fort på igjen.

Har fått dobbeltime hos JM i morra, så det skal bli godt å få sjekket at Hermine har det bra.

Lykke til hos legen i morra, så krysser jeg fingrene for at Sigurd holder seg inne i magen til den 18. så det ikke blir haste KS.

Skrevet

da snakkes vi i morgen etter besøk hos helsevesenet:-)

Skrevet

heisann;-)

alt var egentlig greit hos legen, bortsett fra at de IKKE har tatt blodprøvene de skulle i uke 12!!!!

jeg var jo der og tok prøve, men tydeligvis bare noen få standardprøver.men fikk tatt nå, og har jo noen svar som holder fra forrige gang;-)

litt protein i urin, men vanlig på slutten sa han..ellers alt bra med sigurd.hadde ikke voldsomme mengder fostervann, men burde holde de siste 2 ukene(ble satt igang med tuva pga minimalt med fostervann til termin)

gått opp 17 kg totalt, men stresser ikke med det;-)

hodet lå godt nede i bekkenet, men var ikke festet.sjekket ikke modning, for han sa man kunne gå lenge med åpning med nr 2 uansett...

skal tilbake neste uke, og det blir siste kontroll før ks!!!

Skrevet

Så rart med de blodprøvene. Men skal man ta blodprøver mer enn en gang i svangerskapet? Jeg tok i uke 6, og en gang rundt uke 27,men det var fordi jeg svimlet så veldig.

Jeg hadde MASSE fostervann, så tydelig man er forskjellig. Og alt stod bra til med hermine. Ho sparket som bare det da vi lyttet på hjertelyden. Hodet lå i bekkenet, men var også ikke festet.

SÅ fort det går med deg altså, bare en kontroll igjen:)

Jeg begynner annenhver uke nå, så det er gøy med hyppigere kontroller. Men kunne gjerne tenkt meg en UL til også:) Hadde vært gøy det.

Du får ha en fortsatt fin mandagskveld. Jeg skal slenge meg på sofaen og gjøre ingenting! Deilig!

Skrevet

det går nesten litt for fort nå;-)

men jeg begynner å få litt trøbbel med magen igjen, så det er greit at Sigurd er ute snart.hadde samme problem på slutten med Tuva, og det ga seg etter fødselen...blir vel litt klem på tarmene som allerede er litt defekte;-(

nå er Tuva i seng(tar litt tid å komme i gjenge etter ferien..), og jeg tror det blir sofaen på meg også.sambo jobber sent så jeg kan se på Top Model;-)

Skrevet

man skal vel ikke ta blodprøvene mer enn en gang, men de hadde glemt det ene skjemaet, og tok bare noen prøver;-/

så han ba meg la vær å føde før jeg fikk svarene, for de er viktige å ha med på sykehuset;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...