Sara Rompompei Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Eller er det stort sett kjernefamilier? JEG er alene
Lene~mor til tre Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 vi er en kjernefamilie med mor,far og to barn
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Jeg er alene med 2 søte små.
skorpionfruen Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Jeg har en datter fra før og en på vei nå. Så min datter på 5 lever med delt omsorg og farter mellom mor og far. Heldigvis bor vi nært og har en god dialog ang omsorg.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Vel jeg er ingen av delene Begynte som lykkelig familie...mor, far og barn...en gang for 10 år siden. 1,5 år etter ble det mor og barn på en kant og far på en. og da barnet var 8 flyttet han til far så nå er jeg feriemamma (kun ferier pga stor avstand) og har vært det i 2 år nå.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 vil ikke karaktisere meg som alenemor, siden jeg har ny samboer, men han er ikke far til mine 2 søte....de pendler i feriene.....
flypapir Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Kjernefamilie her... 2 voksne og 2 barn, stasjonsvogn, tomannsbolig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå