:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 (kanskje jeg burde begyne og dusje, rydde og pakke snart også )
Supermamm Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 De har et morsomt museum med gamle leker. Vi kom tilfeldig over det på vei opp til det store slottet. Det var artig, masse gamle barbier osv. Vi besøkte også dyreparken som er et stykke utafor byen, litt kronglete å komme seg dit, men veldig fint:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2009 takk det skal jeg huske på
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2009 takk søtnos det blir nok bra jeg gleder meg litt og gruer meg litt. 1 uke uten småen er lenge. men en uke uten og lage mat og rydde hus er også veldig fristende
Anne:-D Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Butikken som har 7 etg med bare sko. Helt fantastisk ;-) Ta med sko som er gode å gå i, blir fort slitsomt med høye heler på brostein. Praha er en nydelig by, du kommer til å se masse fint når du går rundt der. Greit å få med seg et par av de typiske turisttingene som slottet og Karlsbroa. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå