Gå til innhold

Gravid og jobber på asylmottak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig ikke sett på det som noe problem tidligere. Men nå med den svineinfluensaen...(jeg vet, folk er lei av å høre om den). I tillegg så er jeg så grusomt kvalm(8 uker), og reagerer på alle slags lukter, og for de som ikke er kjent med det så er det faktisk veldig mange luktinntrykk å jobbe på et slikt sted. Har siste ferieuka nå, men er veldig usikker om jeg skal få meg en legetime for å be om sykemelding til den verste kvalmen har gitt seg. Ja, og så var det det med den svininfluensaen da. Er det ekstra farlig for gravide? Har aldri bekymret meg for den før. Men nå... man blir jo veldig redd og bekymra for den lille i magen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... jeg var også sånn som reagerte på lukter. jeg jobbet med mat og vær gang jeg åpnet opp en boks med noe i, så måtte jeg løpe på do og spy... hehe..

angående svineinfulensaen så kan du jo ringe legen og spøre. jeg aner ikke, men jeg tror ikke asylmotak er noe mer farlig en andre steder der man har kontakt med folk. så sånn sett brude det jo stått en hel del i avisene om at gravide som jobber med mensker burde holde seg hjemme om det var skummelt

Skrevet

jeg hadde vært mer bekymret for disse utendingene som kan finne på å voldta og drepe deg bare fordi de har lyst. æsj hadde aldri jobbet på asylmottak...

Skrevet

Det er en fantastisk jobb jeg har, hvor jeg møter utrolig mange flotte mennesker. Det er både lærerikt og spennende. Sikkerheten blir satt veldig høyt, og jeg har aldri opplevd farlige situasjoner.

Skrevet

Åh, dæsken for en intelligent kommentar!!

Skrevet

Hvilket fantastisk menneskesyn, anonym 12.43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...