solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Vi har sett oss ut noen hus nå (skal flytte, og må jo se på nye hus) Siste uken har vi vært på flere visninger, og jeg er så usikker på hva jeg vil ha mest! Ett av husene har liten vei utenfor, type byggefelt vei, lite traffikkert og med flere barn i området (vet ikke alder på disse ungene) Men dette huset ligger et sted vi egentlig ikke vil bo og har mye naturtomt (med berg) utenfor-ikke akkurat det vi vil ha Har også mye bratte trapper utenfor (vi planlegger nr 3) Stort fint kjøkken og ikke så mye å gjøre i første omgang. Et annet hus har str vi er ute etter, men trengs mye oppgradering, ikke alt med en gang, men det kan bli et knall fint hus når vi får jobba med det noen år. (vi liker å pusse opp) Men der er veien mer traffikkert og vet ikke om det er barn i området eller ikke. Skolen som hører til dette området er en veldig bra skole og har hørt bare positivt om den. Mye plen og fin have. Gjerde og port mot veien. Noen som har noen tanker rundt dette??? Ville dere prioritert str på hus fremfor liten trygg vei utenfor eiendommen??? eller omvendt???
Gulosten™ Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Beliggenhet har så vanvittig mye å si!! Oppussing og fint kjøkken kan man alltids få til om 2-5-10 år, og om det ikke er unger i nærheten kan man kjøre... Bratte bakker og naturterreng har jeg bodd i, og det er ikke moro verken som barn eller voksen med vogn...
Norwegian by injection Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Jeg har enebolig med natur tomt som ligger høyt på en ås, mange "farlige" steder for små barn egentlig. Men så langt har alle mine 3 barn overlevd, he he! Jeg tror barn venner seg og lærer ganske fort hvor de får lov og ikke lov til å være...men selvølgelig må jeg passe på da. Lykke til med valget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå