SuperKlar86Gravid Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Rundt den 21 fikk jeg noen smaa bloedninger, 9 dager foer IKM. Trodde kanskje dette kunne vere festebloedning, men etter et par dager ble det som en vanlig mens. Stoppet opp ca rundt 27/28. Har alltid hatt veldig stabile sykluser, saa dette skjoenner jeg ikke! I loepet av de to siste dagene har jeg hatt sterke magesmerter om natta. Jeg har hatt livmorsinfeksjon etter SA i nauar 08, og dette var samme type smertene. Forrige syklus hadde jeg ogsaa enn natt jeg vaaknet av slike smerter. I natt maatte jeg ta 4 ibuprofen for at det skulle virke....Skjoenner ikke hva som skjer!? Jeg er i utlandet, saa ville ikke til lege... Men kommer hjem i dag, og om det kommer igjen drar jeg til legen. Jeg var til legen 5 juli paa legevakta, etter samme smertet 4 juli. Men CrP og blodproever viste ikke noe galt.. Jer blir saa frustrert!! Syklusene mine har vaert helt fine, frem til naa...vaart 12 pp.... Er det noen her som har noen lignende erfaringer el? er det mulig aa ha en festebloedning som ligener en vanlig mens? Skulle jo hatt mens den 30, og da var jeg alt ferdig... Lure lure...
*shehasmyheart* Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Hei:) Huff, så fortvilendes å gå sånn. Håper det ordner seg. Tror ikke festeblødning utarter eg som en vanlig mens....dessverre... Det er vel heller en ganske liten blødning... Jeg hadde no kluss med skyklusen for et par år siden. Jeg hadde endel cyster på eggstokkene. Og det kan vist krølle det til litt for oss. De gikk vekk av seg selv. Hadde en nå for litt siden også. Den merket jeg veldig når den sprakk! Blødninger og vondt! Det trenger jo ikke være tilfelle hos deg. Men kan jo være...? Jeg ville uansett kontaktet lege som du sier. Men har også lest at syklusen bare flytter på seg helt uten grunn av og til.... Men du har jo hatt så vondt i tillegg. Huff. Håper det ordner seg ihvertfall! Jeg var nok ikke mye til hjelp, men ville bare si at jeg forstår hvor frustrende og vanskelig det er å være kvinne av og til;) God klem!
MC81 Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Hei. Så kjedelig da! tror så mange som 50% opplever en form for menstrasjon i løpet av de tre første graviditetsmnd. Så det er klart at du kan jo være gravid selv om du har fått mens og 9 dager før er ganske mye for tidlig også! Vil anbefale deg og ikke ta medikamenter med ibuforen i. Dette fordi det ikke er bra hvis du skulle være gravid også kan ibuforenen forstyrre syklusen din! Håper alt ordner seg for deg og at du finner svar på vhorfor det er slik!
SuperKlar86Gravid Skrevet 3. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2009 Takk for svar! Oj- kan ibuprofen forstyrre suklusen?? Altså Ibux o.l ? Jeg kommer til å ringe legen i morgen, og be om henvendelse til gyn. Det høres veldig ut som om det kan være cyster, som har sprukket.. Vertfall av alt jeg har lest. gravid er jeg ikke.. testene er negative som bare det... :/ Men sånne cyster trenger ikke å være farlige? Og de kan gå bort av seg selv? Er det sånn at om man har disse cystene, så blir man ikke gravid? hehe- DET var mange spørsmål men.. klem
SuperKlar86Gravid Skrevet 3. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2009 Jeg har de to siste dagene ( dagene etter natten med så sterke smerter) hatt uvanlig mye utflod. Den er gjennomsiktig, og litt klebrig. i går kunne jeg kjenne at det rant lissom...(sorry detalis...). Syns også jeg har litt murring i magen... Skjønner ikke dette... Ringer legen i morgen. Det som er så dum, er at det garantert en ventetid på time, og på time hos gyn........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå