*stine j-g-j *har født* Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Jepsi - Pepsi Samme termindato som deg:) Hvor skal du føde? Jeg skal føde på sykehuset Buskerud (Drammen).
2 Hærligheter! Skrevet 2. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2009 Så gøy Skal føde i Nord Hvordan er formen din?
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Hei! Jeg har termin 13. sept så da kan jeg vel regnes som høygravid fra i morgen av...endelig begynner det å nærme seg fødsel..spennende :*))
2 Hærligheter! Skrevet 2. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2009 Ja endelig )Det blir spennende:))
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 Yesss....endelig begynner man å se mål =) Termin 10sep. Grattis jenter=)
*stine j-g-j *har født* Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 Formen er fin Goofy. Selvsagt gleder jeg meg til å bli ferdig med dette sånn at man kan bøye seg for å ta opp det man mister på gulvet uten å puste som en hvalross ¨ Formen din, da? Må jo hvertfall si at jeg har vært strålende fornøyd med sommerens temperatuerer - perfekt for en gravidos:) Lykke til de neste 40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå