Bambi123 Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Har fått henvisning til fysioterapeut fra fastlgen pga. bekkenløsning. Må en betale egenandel hos fysioterapeuten når det er svangerskapsrelaterte plager?
snuffe Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Kommer an på om du har bekkenløsning med gangvansker eller ikke. Gangvansker er gratis, alt annet er vanlig egenandel. Om du går til manuellterapeut kan hun/han selv vurdere dette, om du går til vanlig fysioterapeut må det stå på henvisningen at du har gangvansker eller noe lignende.
Silje_vanilje Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Jeg har med gangvansker, jeg måtte betale hver gang. . . Tror det kommer ann på hvem man går til, om det er privat eller ikke. Jeg visste jo ikke det så, 3000 rett i dass for min del. he he.
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Hei Jeg gikk til fysioterapaut sist svangerskap. Ikke bekkenløsning da, men andre problemer jeg ikke hadde før jeg var gravid. Så derfor sa jeg at det var svangerskapsrellatert.... Betalte ingenting da!! Denne gangen har jeg starten på noe som kan være bekkenløsning, og har startet behandling. Betaler heller ikke noe!! :-) Lykke til!!
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Ta med deg kvitteringene til trygdekontoret og ha kanskje med deg et skriv fra legen, så vil jeg tro du kan få det refundert...
Tyttebærsyltetøy Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 nei ingen egenandel så lenge det er svangerskapsrelatert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå