Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Er det noen som har noen tips å komme med til hvordan forbedre et forhold? ¨Vi er ikke kjærester lengre, kun foreldre og forretningspartnere liksom... Har så løst å få litt av den gamle gløden tilbake...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Dette bør du diskutere med kjæresten din, ikke oss her inne ;-)
Baila Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Da trenger dere å komme dere ut litt uten barn. Prøv å få til en overnatting i mnd på hotell, hytte, telt eller lign. Et flott hotellrom med badekar, der dere kan ta et godt bad sammen. Hytte foran peisen med vin i glassene. Telt er kansje ikke det mest behagelige å ligge i, men da er dere nødt for å samarbeide, sette opp teltet, finne ved til bålet, spikke pinner til å grille pølser på. -ENKLE ting, men som alikevell kan være veldig gøy. Har dere teltet på en plass med lite folk, så kan dere gjøre veldig mye morsomt sammen. Bruk fantasien. Vær litt barnslig, mannfolka har alltid en liten gutt i seg, så finn frem jenta i deg å gjør noen sprell. I kverdagen kan du være litt "frekk" og ertende, stryk han på følsomme steder, klyp han litt i baken når du går forbi og han vil garantert gjøre slik igjen. Gå inn til han i dusjen, og vask han, la han få vaske deg etterpå. Lag middag sammen, gå turer sammen, mens dere holder hverandre i hendene. På en vanlig hverdag etter barna er i seng så kan du gå inn i stua til han(eller hvor han da er) uten kler, gi han ei øl eller det han liker å drikke og ei til deg. Sett deg ned i sofaen ovenfor han å bare se på han mens du drikker det du har.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 For oss er gløden også borte(vært sammen i ti år). Men løsningen for oss ligger iallefall ikke i å tenke på det som var. Etter at vi fikk barn og ble eldre har alt forandret seg. Hvis vi skulle forbedre forholdet vårt så måtte det bli en ny glød på ett annet grunnlag enn den gammle. Vi er ikke de samme menneskene, følsene er ikke de samme følelsene og livssituasjonen er totalt forandret. Jeg er fornøyd med bare å være forretningspartner og forelder (ville aldri svikte barna mine). Det gir meg i det minste muligheten på å tenke litt på meg selv, oppi alt A4-jaget. Men så er ikke jeg så emosjonell heller. Skal vi bedre det må vi altså finne en ny glød, det hjelper iallefall ikke å reise på tur uten barna. For meg understreker det bare avstandenmellom oss. Og mens vi leter etter den prøver vi å gi hverandre så mye frihet som mulig, sånn at vi ikke skal gå lei av hverandre..
Daddy-Oh Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Hva med utkledning, overrask han med å ta han med på fotballkamp( eller noe annet han brenner for), selv om det kanskje ikke er noe du liker selv.... Hva med at en av dere slutter i jobben så dere ikke er tett innpå hverandre hele 24/7? Kanskje dere vil finne ut at dere savner hverandre da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå