Not me, not now, maybe later.. Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Nok ei slitsom natt fylt med maserier er over. Denne gangen, som sist, begynte de rundt kl 23 på kvelden og kom regelmessig (med rundt 8 minutter mellom denne gangen) i flere timer. Først en gang mellom 03-04 sovnet jeg. Litt rart å ligge der og håpe og be om at neste sammentrekning skal gjøre litt mer vondt, komme litt tettere på den forrige og vare litt lenger. Ligger jo egentlig der og ber om å få skikkelige smerter! =) Det ble ikke noe fart på sakene denne gangen heller. Har 3 uker igjen til termin så stresser egentlig ikke med å få henne utmen disse nettene med maserier tar knekken på meg (og gleder meg til å kunne våkne opp om morgenen uten å være kvalm og kunne gå en hel dag uten å kaste opp). Er plaget av kvalme fremdeles så er lite jeg orker å gjøre på dagtid til vanlig, og når nattesøvnen blir tatt fra meg er jeg helt ødelagt dagen etter. Kjedelig for både meg og for 3-åringen som helst vil leke med mammaen sin. Dagens syteinnlegg fra meg..Alltid godt å få det ut!! =)
Candy girrrl Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Å, det er så pyton! Skikkelug ulv, ulv. Hadde det også slik sist. Og gikk utrolig nok 2 uker over termin. Til slutt mister man nesten troen på at det kommer en unge :-/
Gjest Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Føler med deg!! Har hatt det sånn i over 3 uker selv og det er noe dritt ja!!! Jeg har bare 3 dager til termin men har bare maserier enda,blir ikke noe mer av det
Johan Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Uff, jeg føler sånn med dere. Plagdes med kraftige maserier sist, og syntes det var helt pyton. Sov ikke de tre siste døgnene før fødsel, og dermed ble fødselen veldig tung. Mitt råd er derfor å prøve å sove så mye som mulig. Dessuten sa de på føden (først når jeg kom inn) at dersom jeg la meg i badekaret ville de avta eller ta seg opp og bli mer effektive, så jeg råder dere til å prøve det! Krysser fingre for dere, og sender masse lykke-til!!!
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 2. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2009 Takk for tips!! Skal tappe i badekaret med en gang dersom en ny omgang starter og selvfølgelig håpe på at de blir effektive! Litt uvanlig at en ligger og håper på mer smerter, men i natt når det stod på lå jeg der og bad riene om å bli kraftigere og mer smertefulle! Prøve å minne meg selv på det når jeg senere ligger der med store smerter og forbanner de skikkelige riene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå