Gå til innhold

30 dager igjen..


Mamma til mia og knøtt i magen

Anbefalte innlegg

I dag har jeg gått over til uke 36+0 og har 30 dager igjen til termin. Denne gangen sto det ikke noe spesielt om baby da jeg logget inn, men det sto om tegn på fødsel. Litt rart å tenke på at det faktisk nærmer seg nå..

Jeg håper selv at han holder seg inne i magen i 4 uker til, men gjør han som storesøster så er han her om 1,5 uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det 27 dager igjen for meg! :D Du er vel en dag lengre enn meg også du da! hehe..

Rart å tenke på at det snart kan skje noe!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg 26 dager igjen, tenker det samme som deg, for ting kan jo egentlig skje når som helst nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg også kommet til 30 dager igjen, 36+0, og dette var tidspunktet storesøster kom til verden :) så ser virkelig ut som om denne graviditeten blir min lengste til nå, med mindre han kommer før dagen er omme, men det tviler jeg på :P

 

men det gjør me ingenting å gå lengre denne gangen, føler meg fremdeles ikke lei, og har det helt greit liksom...! :) om en ukes tid kan han sånn smått begynne å lure seg ut, for da er gubben kommet hjem, og de blir her og jobber en stund :) vil jo gjerne at han skal rekke fødselen, og kunne være en stund sammen med oss før de evt må reise et annet sted å jobbe..

 

det er ulempen med at han går i et vikariat med store sjanser til å få fast i disse dager, så han har ikke muligheten til å ta mange dagene fri akkurat... men det overlever vi nok....! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster kom til verden 37+6 så jeg har som mål å holde ut til etter det denne gangen :) Jeg er heller ikke lei slik som sist, så det går overraskende bra denne gangen..

 

Håper at babyen din holder seg i magen til mannen din er tilbake da, Hollow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, får håpe det ;) og om han nå ikke skulle rekke det, mangler det ikke "stedfortredere" for å si det sånn....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kira06

Dere er heldige:)

Jeg er akkurat i uke 34, og kjenner nå at jeg gjerne vil at ungen skal komme ut snart. Selv om det beste er at hun holder seg inne noen uker til da*s*. Men går jeg en dag over uke 37, så finner dere meg enten på naboen sin trampoline eller kjørende over en humpende skogsvei... hehe!

 

Gleder meg til hun kommer ut, men det er fortsatt veldig "uvirkelig". Klarer liksom ikke å forestille meg å ha et lite barn enda, selv om alt er klappet og klart til hennes ankomst.

 

Lykke til i tiden som kommer fremover, og hold oss oppdatert alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste dagen før datteren min kom for 3 år siden så vasket jeg hus, malte pipe og ryddet. Det satte i gang riene så det holdt :)

Jeg er litt aktiv av meg, så jeg klarer liksom ikke sitte stille selv om ting nærmer seg.. Men jeg håper at lillebror holder seg inne et par uker til ihvertfall.

 

Lykke til Kira06, det er ikke lenge til du har snuppa di hos deg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...